想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1182

MommyPanel勳章


1#
發表於 11-10-6 14:59 |只看該作者
本帖最後由 christine_sau 於 15-2-25 13:59 編輯

.


大宅

積分: 3062


2#
發表於 11-10-6 15:14 |只看該作者
你有冇自己驗下有冇BINGO到?


大宅

積分: 1182

MommyPanel勳章


3#
發表於 11-10-6 15:16 |只看該作者
回覆 totokingdom 的帖子

睇中醫果朝CHECK過無BINGO


大宅

積分: 3062


4#
發表於 11-10-6 15:23 |只看該作者
回覆 christine_sau 的帖子

今日DAY幾, 你之前用咩CHECK?

通常中醫起碼要2個月先把到喜脈架BOR


複式洋房

積分: 312


5#
發表於 11-10-6 15:33 |只看該作者
再check吓有冇bingo!


大宅

積分: 1182

MommyPanel勳章


6#
發表於 11-10-6 17:20 |只看該作者
回覆 totokingdom 的帖子

我之前用綠D CHECK,個中醫專幫人調理生BB都好有口碑,我99問了好多人先搵到佢,佢出名把脈準確,可能初期喜脈佢會把到出來


大宅

積分: 1182

MommyPanel勳章


7#
發表於 11-10-6 17:21 |只看該作者
回覆 保利 的帖子

宜家M到了,應該唔會BINGO


大宅

積分: 3062


8#
發表於 11-10-6 17:22 |只看該作者
回覆 christine_sau 的帖子

不如買枝CLEARBLUE CHECK下啦!

我有朋友BINGO左都見啡架, 有小小作小X咁...


大宅

積分: 1182

MommyPanel勳章


9#
發表於 11-10-6 17:34 |只看該作者
本帖最後由 christine_sau 於 11-10-6 17:36 編輯

回覆 totokingdom 的帖子

但係我唔係流啡,是有血,應該咩都排哂出來啦!其實我自已估應該係黏唔實,已經沒有了


大宅

積分: 3062


10#
發表於 11-10-6 17:43 |只看該作者
回覆 christine_sau 的帖子

如果真係咁都冇法, 向前看!!! 我祝福你下個cycle一定痴到實一實, 好快bingo!!!!!!

唔好太擔心/唔開心!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


11#
發表於 11-10-6 17:46 |只看該作者
本帖最後由 siutreasure 於 11-10-6 17:50 編輯
christine_sau 發表於 11-10-6 17:34
回覆 totokingdom 的帖子

但係我唔係流啡,是有血,應該咩都排哂出來啦!其實我自已估應該係黏唔實,已經 ...

即係你信你個醫師
唔信驗孕工具呀
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


大宅

積分: 1182

MommyPanel勳章


12#
發表於 11-10-6 17:50 |只看該作者
回覆 totokingdom 的帖子

THANKS!我會向前看,希望快D調理好身體再努力,好期待下一個CYCLE有好消息!


別墅

積分: 546


13#
發表於 11-10-6 17:52 |只看該作者

回覆:比個中醫搞到好煩

我同妳情況一樣,之前M係好正常,上個月開始睇中醫食中藥,今個月嚟M反晒常,量好少(全日一條巾巾都唔滿!),顏色啡多過經紅,驗過幾次bingo又唔係...問中醫關唔關中藥事佢又無答我!我從來都無試過咁,都唔知點算




大宅

積分: 1182

MommyPanel勳章


14#
發表於 11-10-6 18:04 |只看該作者
回覆 cbobo 的帖子

其實我以前睇過一個中醫又係搞亂我D M,情況好似你,本來正常都變不正常,搞到我要停食中醫半年食西醫既調經藥,所以我曾經質異過中醫都唔知係咪真係有幫助?


複式洋房

積分: 175


15#
發表於 11-10-6 18:27 |只看該作者

引用:+本帖最後由+christine_sau+於+11-10-6+17:

原帖由 christine_sau 於 11-10-06 發表
本帖最後由 christine_sau 於 11-10-6 17:36 編輯

回覆 totokingdom 的帖子
我同你有些似,我又係好似感冒咁,仲要係反常想嘔,最後M第二日排佐出黎。醫師話痴唔實,會有少少唔舒服。但我相信,下次一定會成功既,大家都要努力!




大宅

積分: 1182

MommyPanel勳章


16#
發表於 11-10-6 20:04 |只看該作者
回覆 chip111 的帖子

你話M第二日排左出來,係點?係血塊抑或是一粒野??


大宅

積分: 4056

BK Milk勳章 畀面勳章


17#
發表於 11-10-6 21:12 |只看該作者
唉~~我都睇左三個CYCLEY 中醫,越睇越無信心。

睇前58/CYCLEY ,而家就24/CYCLEY (好似好左)

腰痛中醫話我之前亂食補藥,氣血塞住去唔到濕,食佢D藥每去大一次,條腰就慢慢唔痛了,每次去果陣條腰尾龍骨位置就會出汗(好神奇)。

以前的問題好似好左,但又有新問題出現,近呢兩個CYCLEY都無排卵,體溫又唔升,仲要陰道發炎。好似貼錢買難受,有D想放棄唔睇........
詩篇32:7
你是我藏身之處,你必保佑我脫離苦難,以得救的樂歌四面環繞我。


26/10/2014 5W4D 0.6cm 胎襄
16/09/2014 Bingo

08/06/2013 出世拉
28/11/2012 11W4D 4.99cm Oscar 1.98mm
23/11/2012 10W6D 3.95cm BB跳杻腰舞
10/


複式洋房

積分: 175


18#
發表於 11-10-6 21:48 |只看該作者

回覆:christine_sau 的帖子

係M時第二日,肚中間突然有一下劇痛,痛到好自然會摸住個肚架。然後你會覺得有野排佐出黎。係一粒白白地少少粉色既。你見到係同血塊好唔同的。




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo