立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 2814
複式洋房
積分: 142
翡翠宮
積分: 81530
Esther_Lam 發表於 12-10-31 18:51 之前我見過有架,不過我揾唔番,唔知有無人收藏咗呢?
原帖由 tp168 於 12-10-31 發表 烏冬粉 300 gm, 水量約 160gm, 鹽 10 g 水量自己再執生
原帖由 super_father 於 12-10-31 發表 回覆 Esther_Lam 的帖子 你係想整邊類型O既烏冬牙?湯?炒?
男爵府
積分: 8523
原帖由 porker1220 於 12-11-01 發表 係咪揾緊我? (copy from BK mama)
Esther_Lam 發表於 12-10-31 21:19 如果無烏冬粉用高/低粉可以嗎?thanks~
原帖由 tp168 於 12-11-01 發表 可以,其實P仔說明書都有得參考
Esther_Lam 發表於 12-11-2 10:56 可惜我唔係用P仔你可唔可以share俾我呀? Thanks~
積分: 4627
有JM POST 過一個BLOG。我整過幾次。好好食。
RECIPE:
粉類 : 麵粉 180g
木薯粉(惠康泰國生粉) 120g
salt : 適量(半斤粉類便用0.5tsp罷)
水: 自測 手粉: 麵粉可以了
原帖由 tp168 於 12-11-02 發表 我一直以為你用P仔 如果你唔用烏冬粉,P仔食譜係咁 :
原帖由 ling00 於 12-11-03 發表 有JM POST 過一個BLOG。我整過幾次。好好食。 RECIPE:粉類 : 麵粉 180g 木薯粉(惠康泰國生粉) 120g s ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy