烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   13


大宅

積分: 2814

畀面勳章


1#
發表於 12-10-31 15:31 |只看該作者
請各位多多指教




大宅

積分: 2814

畀面勳章


2#
發表於 12-10-31 18:51 |只看該作者

回覆:我想要烏冬嘅食譜呀, thanks~

之前我見過有架,不過我揾唔番,唔知有無人收藏咗呢?




複式洋房

積分: 142


3#
發表於 12-10-31 18:55 |只看該作者
回覆 Esther_Lam 的帖子

你係想整邊類型O既烏冬牙?湯?炒?


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


4#
發表於 12-10-31 18:55 |只看該作者
Esther_Lam 發表於 12-10-31 18:51
之前我見過有架,不過我揾唔番,唔知有無人收藏咗呢?
烏冬粉 300 gm, 水量約 160gm, 鹽 10 g
水量自己再執生




大宅

積分: 2814

畀面勳章


5#
發表於 12-10-31 21:19 |只看該作者

引用:Quote:Esther_Lam+發表於+12-10-31+18:51+

原帖由 tp168 於 12-10-31 發表
烏冬粉 300 gm, 水量約 160gm, 鹽 10 g
水量自己再執生
如果無烏冬粉用高/低粉可以嗎?thanks~




大宅

積分: 2814

畀面勳章


6#
發表於 12-10-31 21:22 |只看該作者

引用:回覆+Esther_Lam+的帖子 你係想整邊類型O

原帖由 super_father 於 12-10-31 發表
回覆 Esther_Lam 的帖子

你係想整邊類型O既烏冬牙?湯?炒?
我係想要用麵包機整烏冬嘅食譜呀? Thanks~




男爵府

積分: 8523


7#
發表於 12-11-1 00:14 |只看該作者

回覆:Esther_Lam 的帖子

係咪揾緊我
(copy from BK mama)
1351700829676.jpg


大宅

積分: 2814

畀面勳章


8#
發表於 12-11-1 00:18 |只看該作者

引用:係咪揾緊我? (copy+from+BK+mama)+

原帖由 porker1220 於 12-11-01 發表
係咪揾緊我?
(copy from BK mama)
係呀,唔該晒




翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


9#
發表於 12-11-1 22:57 |只看該作者
Esther_Lam 發表於 12-10-31 21:19
如果無烏冬粉用高/低粉可以嗎?thanks~
可以,其實P仔說明書都有得參考


大宅

積分: 2814

畀面勳章


10#
發表於 12-11-2 10:56 |只看該作者

引用:Quote:Esther_Lam+發表於+12-10-31+21:19+

原帖由 tp168 於 12-11-01 發表
可以,其實P仔說明書都有得參考
可惜我唔係用P仔你可唔可以share俾我呀? Thanks~




翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


11#
發表於 12-11-2 19:28 |只看該作者
Esther_Lam 發表於 12-11-2 10:56
可惜我唔係用P仔你可唔可以share俾我呀? Thanks~
我一直以為你用P仔
如果你唔用烏冬粉,P仔食譜係咁 :

高粉 150 gm
低粉 150 gm
鹽 10 gm
溫水 150 ml (溫水溫度 35 - 40 度 c) (水量自己執生)

--------------------

我自己會再加 15gm 木薯粉,加咗會彈牙少少。


大宅

積分: 4627


12#
發表於 12-11-3 01:39 |只看該作者

有JM POST 過一個BLOG。我整過幾次。好好食。


RECIPE:

粉類 : 麵粉 180g

木薯粉(惠康泰國生粉) 120g

salt : 適量(半斤粉類便用0.5tsp罷)

水: 自測 手粉: 麵粉可以了



大宅

積分: 2814

畀面勳章


13#
發表於 12-11-3 22:08 |只看該作者

引用:Quote:Esther_Lam+發表於+12-11-2+10:56+可

原帖由 tp168 於 12-11-02 發表
我一直以為你用P仔
如果你唔用烏冬粉,P仔食譜係咁 :
thanks




大宅

積分: 2814

畀面勳章


14#
發表於 12-11-3 22:12 |只看該作者

引用:有JM+POST+過一個BLOG。我整過幾次。好好食

原帖由 ling00 於 12-11-03 發表
有JM POST 過一個BLOG。我整過幾次。好好食。
RECIPE:粉類 : 麵粉 180g 木薯粉(惠康泰國生粉) 120g s ...
麵粉=中筋?半斤粉即係幾多g? thanks~




大宅

積分: 4627


15#
發表於 12-11-3 23:33 |只看該作者

回覆:Esther_Lam 的帖子

其實我冇跟足。 大概就ok.


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo