烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2723


1#
發表於 12-11-2 21:03 |只看該作者
究竟粒核要唔要,有些話淨用花瓣煲水(粒核燥),有檔又話成朵連核一齊煲,粒核都好有益。你地係點煲,分享下。


男爵府

積分: 6619

畀面勳章


2#
發表於 12-11-2 21:49 |只看該作者

引用:究竟粒核要唔要,有些話淨用花瓣煲水(粒核

原帖由 Na 於 12-11-02 發表
究竟粒核要唔要,有些話淨用花瓣煲水(粒核燥),有檔又話成朵連核一齊煲,粒核都好有益。你地係點煲,分享下 ...
我煲就唔要粒核!




伯爵府

積分: 18961

畀面勳章


3#
發表於 12-11-3 01:20 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Na+於+12-11-02+發表究竟粒核

原帖由 胥飛飛 於 12-11-02 發表
我煲就唔要粒核!
Me2



日本の平安を祈ります


男爵府

積分: 8045


4#
發表於 12-11-3 02:34 |只看該作者

回覆:洛神花”核”

之前我都見有新鮮賣,想問有咩功效?





大宅

積分: 2723


5#
發表於 12-11-3 14:59 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+胥飛飛+於+12-11-02+發表我煲

原帖由 catmummum 於 12-11-03 發表
Me2
佢話我走寶,飛咗粒核。


大宅

積分: 2723


6#
發表於 12-11-3 15:01 |只看該作者

引用:之前我都見有新鮮賣,想問有咩功效? +

原帖由 hellocat0223 於 12-11-03 發表
之前我都見有新鮮賣,想問有咩功效?
話通血管、降血壓,清熱等。
加個羅漢果煲,當涼水飲,好過飲汽水果汁等。


大宅

積分: 2259


7#
發表於 12-11-3 15:06 |只看該作者
http://blog.udn.com/cic1a/3271960

呢度話洛神花種子會有輕瀉作用,所以我無放落去整.


大宅

積分: 2723


8#
發表於 12-11-3 17:45 |只看該作者

引用:+http://blog.udn.com/cic1a/3271960呢度話

原帖由 cherrie1019 於 12-11-03 發表
http://blog.udn.com/cic1a/3271960

呢度話洛神花種子會有輕瀉作用,所以我無放落去整. ...
話核可防便秘,唔怪得有個檔主話成粒煲,好好㗎。其實我整棵去煲,根本冇分別。仲好。。。唔駛逐片"meet",慳功夫。


水晶宮

積分: 66961

我的育兒心得勳章 夏天玩到顛 熱血勳章 畀面勳章 有「營」勳章 陪月勳章 爸B勳章 大廚勳章


9#
發表於 12-11-3 17:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+cherrie1019+於+12-11-03+發

原帖由 Na 於 12-11-03 發表
話核可防便秘,唔怪得有個檔主話成粒煲,好好㗎。其實我整棵去煲,根本冇分別。仲好。。。唔駛逐片"meet", ...
順便清腸胃




男爵府

積分: 9962

BK Milk勳章


10#
發表於 12-11-3 18:00 |只看該作者

回覆:洛神花”核”

我唔要核~




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo