烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 43947

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


1#
發表於 12-11-3 14:16 |只看該作者
請問平時蛋糕膜,活動底嗰啲係點用架?
買咗個番來,但諗來諗去都吾係好知點用,咁個底郁。。咁又click住個邊,咁整左蛋糕後點拎出來?



身體健康,生活愉快


禁止訪問

積分: 2544


2#
發表於 12-11-3 14:45 |只看該作者

回覆:想問個問題,唔好笑我

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 43947

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


3#
發表於 12-11-3 14:49 |只看該作者
Zacheng 發表於 12-11-3 14:45
吾知係咪講緊鐵模,下面係推上去架麻。咪拎到個蛋糕出泥
即係係咁手推高個底,跟住個邊邊圈就穿過隻手...係咪咁呀~~
我呀媽話唔係咁~所有我上來問下~~THANKS~
身體健康,生活愉快


禁止訪問

積分: 2544


4#
發表於 12-11-3 15:54 |只看該作者

引用:Quote:Zacheng+發表於+12-11-3+14:45+吾知

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 43947

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


5#
發表於 12-11-3 16:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 fanlee 於 12-11-03 發表即係

原帖由 Zacheng 於 12-11-03 發表
係ar!我一向都係錦,我都諗吾到有咩其他方法^o^
哈,謝謝你,

比呀媽嚇一嚇,我以為自己諗錯咗,



身體健康,生活愉快

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo