烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


水晶宮

積分: 57033

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


1#
發表於 12-11-3 23:17 |只看該作者
報告今晚情况
1351955864311.jpg

心存正念,接觸的人都會是貴人;
心術不正,接觸的人都會是小人


水晶宮

積分: 50566


2#
發表於 12-11-3 23:56 |只看該作者
小雄維尼 發表於 12-11-3 23:17
報告今晚情况
都話咪鬼叫大師囉....咁頑固架...

算唔錯啦, 仲可以進步多少少 ~~


水晶宮

積分: 57033

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


3#
發表於 12-11-4 00:00 |只看該作者
tammy2008 發表於 12-11-3 23:56
都話咪鬼叫大師囉....咁頑固架...

算唔錯啦, 仲可以進步多少少 ~~
今晚出爐後黐實晒啦(無好似尋晚甘向中間跌出黎). 不過明明出爐係凸起, 倒扣完凹左既
心存正念,接觸的人都會是貴人;
心術不正,接觸的人都會是小人


水晶宮

積分: 50566


4#
發表於 12-11-4 00:04 |只看該作者
小雄維尼 發表於 12-11-4 00:00
今晚出爐後黐實晒啦(無好似尋晚甘向中間跌出黎). 不過明明出爐係凸起, 倒扣完凹左既 ...
妳再減爐溫 15-20度左右 ~
凹咗少少係正常架 ( 因為佢中間無條野再痴住吖嘛 ) ~~ 嘆咩氣啫~~

想整生日蛋糕 ( 無咗中間個孔 ) 就要有取捨 ~~

蛋白不要打得太乾也有少少幫助 ~




水晶宮

積分: 57033

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


5#
發表於 12-11-4 00:10 |只看該作者
tammy2008 發表於 12-11-4 00:04
妳再減爐溫 15-20度左右 ~
凹咗少少係正常架 ( 因為佢中間無條野再痴住吖嘛 ) ~~ 嘆咩氣啫~~
我今日已經轉左用第d蛋. 5知系米我個cheap打蛋器要開好耐先開始成形.再要一段時間先硬(即係搞到起勾). 今日我好乖無搞過個蛋糕.等到凍左先用刀向側邊界開.

你話仲可以進步, 係咪就係甘呢
心存正念,接觸的人都會是貴人;
心術不正,接觸的人都會是小人


水晶宮

積分: 50566


6#
發表於 12-11-4 00:29 |只看該作者
本帖最後由 tammy2008 於 12-11-4 00:30 編輯
小雄維尼 發表於 12-11-4 00:10
我今日已經轉左用第d蛋. 5知系米我個cheap打蛋器要開好耐先開始成形.再要一段時間先硬(即係搞到起勾). 今日 ...

進步嘛....溫度可以再低d...我今日155度都覺得仲可以低溫少少 ~

可能我上下各4條發熱線, 個面好快結皮, 入面d漿焗焗吓就會爆開個面.....相比起妳..我咪仲樣衰....不過個面可以片走 ~ so 無緊要啦 ~ 入面好食咪得囉 ~~

不過妳四周深色咗d....我怕會乾了一點 ~
個面凹得over 咗少少...自行檢討吓係蛋白打得太乾還是打得太濕.....


回縮問題....留意麵糊貼著模邊升得最高既水平...幾乎就係蛋糕冷後既水平線了.....
e.g. 入模平面2寸高, 焗好的時候蛋糕四周貼至模邊的4寸高度, 蛋糕的中心升至5寸高 ... (即一個小山谷
的形狀 ~)
那冷卻後, 整個蛋糕會縮回幾乎平面, 這個平面的高度就是麵糊爬到模邊的高度...就是4寸了...
因為中心的蛋糕體沒有任何東西給它依附 ~
所以模具一定要痴緊蛋糕體 , 不能grease任何東西啊~
用了中空的戚風模雖然可以解決問題, 但要捨棄一點外觀 ~

打蛋白方面要再下多一點點苦功, 那便接近大成功了 ~~

我說啊.....有這效果已經很不錯了 ~ ( 這食譜妳才做了3次 )
進步是一點一滴慢慢慮積的耶 ~~


水晶宮

積分: 57033

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


7#
發表於 12-11-4 00:36 |只看該作者
tammy2008 發表於 12-11-4 00:29
進步嘛....溫度可以再低d...我今日155度都覺得仲可以低溫少少 ~

可能我上下各4條發熱線, 個面好快結皮, ...
食完呢個蛋糕之後(雖然過程真係好煩, 要好輕手, 我就粗手操腳), 諗起出面買個d乾到, 就無興趣再買. 少爺都話今晚個蛋糕好樣左好多, 真係比佢笑死
心存正念,接觸的人都會是貴人;
心術不正,接觸的人都會是小人


水晶宮

積分: 50566


8#
發表於 12-11-4 00:40 |只看該作者
小雄維尼 發表於 12-11-4 00:36
食完呢個蛋糕之後(雖然過程真係好煩, 要好輕手, 我就粗手操腳), 諗起出面買個d乾到, 就無 ...
等陣妳家少爺食妳 diy cake 食到咀"鵰"晒就麻煩啦 ~



水晶宮

積分: 57033

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


9#
發表於 12-11-4 00:44 |只看該作者
tammy2008 發表於 12-11-4 00:40
等陣妳家少爺食妳 diy cake 食到咀"鵰"晒就麻煩啦 ~
呢個都5係好大問題, 況且我都解釋過點解甘辛苦要diy..做人呀媽真折墮

你無發覺出面好多都越來越差咩, 5係點會甘多人寧願diy喎
心存正念,接觸的人都會是貴人;
心術不正,接觸的人都會是小人


水晶宮

積分: 50566


10#
發表於 12-11-4 01:18 |只看該作者
小雄維尼 發表於 12-11-4 00:44
呢個都5係好大問題, 況且我都解釋過點解甘辛苦要diy..做人呀媽真折墮

你無發覺出面好多都越來越差 ...
就算無問題...自己 diy 都係樂趣來耶~~

係呀...出面d食物有時真係貼錢買難受 ~~


水晶宮

積分: 57033

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


11#
發表於 12-11-4 01:33 |只看該作者
tammy2008 發表於 12-11-4 01:18
就算無問題...自己 diy 都係樂趣來耶~~

係呀...出面d食物有時真係貼錢買難受 ~~
出爐睇到自己既作品就係既, 不過整完一大堆野要洗就
心存正念,接觸的人都會是貴人;
心術不正,接觸的人都會是小人

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo