想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1683

畀面勳章


1#
發表於 11-9-28 15:04 |只看該作者
本身m期唔準, 試左6個cycle都未bingo,
所以想試下食呢d產品, 但係又唔知邊隻好,
唔知有無jm可以分享下呢???


伯爵府

積分: 19039

畀面勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 11-9-28 15:14 |只看該作者
本帖最後由 kamkam528 於 11-9-28 15:16 編輯

materna係準備有bb同有bb時
補充多種維他命、葉酸的
所以應該唔關M準唔準


卵子維生素同排卵藥先係for d M唔準而未bingo人食,增加機會有bb

我都係M唔準等bingo的人


大宅

積分: 1683

畀面勳章


3#
發表於 11-9-28 15:19 |只看該作者
回覆 kamkam528 的帖子

咁似乎卵子維生素啱我多d喎.....

kamkam528, 你試左幾耐呀? 有無食呢d野?


伯爵府

積分: 19039

畀面勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 11-9-28 15:30 |只看該作者
我都係試左2個月姐.....我諗住過11月就去睇醫生開排卵藥試下得唔得先

卵子維生素始終係要自己買唔經醫生到開,始於怕有d唔安全

不過如果連排卵藥都唔得,都會試概



你M唔準係咪有PCOS呀?我有PCOS呀,都唔知M小姐幾時泥


大宅

積分: 1683

畀面勳章


5#
發表於 11-9-28 16:45 |只看該作者
回覆 kamkam528 的帖子

無呀, check過晒好正常, 但係間唔中就會玩遲到....都唔知點解



大宅

積分: 3119


6#
發表於 11-9-29 09:39 |只看該作者
我本身21-23日黎一次, 食左FETILAID 之後又變返26日~
好似會唔同左GA
都有買到MATERNA呀~不過好似話等有左先食既?


伯爵府

積分: 19039

畀面勳章 BK Milk勳章


7#
發表於 11-9-29 13:12 |只看該作者
mama_2001 發表於 11-9-28 16:45
回覆 kamkam528 的帖子

無呀, check過晒好正常, 但係間唔中就會玩遲到....都唔知點解

咁你上試下睇婦科開d 排卵藥彤睇下得唔得?


大宅

積分: 1683

畀面勳章


8#
發表於 11-9-29 16:48 |只看該作者
回覆 kamkam528 的帖子

曾經食過一個cycle都唔得, 聽人講又話食得多會令子宫薄, 所以唔想再試...


伯爵府

積分: 19039

畀面勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 11-9-30 14:55 |只看該作者
回覆 mama_2001 的帖子

我都聽過話唔好可以連續食over 半年,不過你只食了一個cycle就唔驚概.

除咗卵子維生素外,好似有隻叫天喜丸都 話ok


瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


10#
發表於 11-9-30 15:35 |只看該作者
以我理解 , 2款係唔同野黎喎.
materna - 係維他命, 有埋葉酸, 合懷孕 或準備生bb 食.

至於卵子維生素 - 係類似排卵藥咁, 但話係天然, 想生bb 食, 但有左係要停.


有錯 或漏請更正


大宅

積分: 1683

畀面勳章


11#
發表於 11-10-1 01:34 |只看該作者
回覆 kamkam528 的帖子

我都係呢度睇到有人講天喜丸, 不過唔知係咩黎


大宅

積分: 1683

畀面勳章


12#
發表於 11-10-1 01:35 |只看該作者
回覆 miffymiffy 的帖子

照你咁講, 似乎好似materna好d喎,
其實我都係想打好小小個底啫....


大宅

積分: 4801


13#
發表於 11-10-1 07:48 |只看該作者
請問卵子維生素和天喜丸是在那兒買呢?
大約多少錢一樽?


大宅

積分: 4801


14#
發表於 11-10-1 07:53 |只看該作者
回覆 kamkam528 的帖子

我都係有這個問題,咁你點樣?一路看婦科還是等月經自然來?


大宅

積分: 2896


15#
發表於 11-10-1 08:31 |只看該作者
回覆 mama_2001 的帖子

其實materna 都唔洗咁早食, 因為佢 o既鐵質比較多, 好多媽媽食完都便秘
如果未有 bb 根本唔需要咁多鐵質住, so 如果 plan 生之前食葉酸已OK


另外, 卵子維生素同 materna 係 2樣野黎架喎
一個真係 for 懷孕媽媽
卵子維生素則係增加你懷孕 o既機會

不過純粹個人分享, 我 bingo 前只係食葉酸打底, 即使我衣家有咗 6 wk 都未食materna
因為 d 人話其實唔洗太快補充住, 去到 3個月先開始食都未遲, 只係葉酸數量就 double 咗 only

至於卵子維生素 & 天喜丸就未試過, 不過成藥 o既野小心 d 買為妙


大宅

積分: 4801


16#
發表於 11-10-1 08:47 |只看該作者
回覆 bbklam 的帖子

我現在打算有BB,都係博一博的心態,因為自己有卵巢多囊的問題!
因現在都係吃緊惠氏Materna,如果聽你講,真係不用太早補給,請問那兒買的葉酸係好,較安全?點吃法?


大宅

積分: 2896


17#
發表於 11-10-1 09:15 |只看該作者
回覆 tize2002 的帖子

我同你一樣, 都係有卵巢多囊, 我仲要有埋子宮內膜異位同埋有一粒 1cm 子宮肌瘤添呀

我都 bingo 咗, so 唔洗太擔心

我bingo 前就食 GxC 400mcg, 2月中開始食
我有睇中醫, 中醫叫我食維他命 B雜, 有助改善卵子質素
我就由7月開始食 GxC Big 100, 因為我見佢已經包含咗 400mcg 葉酸, 我就停食咗葉酸
check 到 bingo 後, 就 GxC Big 100 + 400mcg 葉酸各食 1粒
因為孕婦要食800 mcg 或以上葉酸
我食完哂就應該o岩o岩好可以轉 materna, 咁就唔會浪費


大宅

積分: 2896


18#
發表於 11-10-1 09:19 |只看該作者
回覆 tize2002 的帖子

不過補充少少, 除咗食維他命外, 我係有睇中醫食藥兼針炙, 所以唔知有冇關係

因為其實我之前一直都係有避孕, 未試過自然地試, so 多囊o既問題唔知係咪真係咁嚴重
我都係6月睇婦科先知自己咁多問題, 7月已經即刻睇中醫調理, 8月尾排卵, 9月就 check 到 bingo

anyway, 加油呀, 要 relax d 先易有架
祝大家早中


大宅

積分: 3012


19#
發表於 11-10-1 10:19 |只看該作者

引用:回覆+tize2002+的帖子 我同你一樣,+都係有

原帖由 bbklam 於 11-10-01 發表
回覆 tize2002 的帖子

我同你一樣, 都係有卵巢多囊, 我仲要有埋子宮內膜異位同埋有一粒 1cm 子宮肌瘤添呀
咁請問有什麼食物係有維他命B架?等我地參考下呀?

另外,雖然話就話放鬆,唉!其實有d 困難,因為成日唸住…你點放鬆架?




別墅

積分: 892


20#
發表於 11-10-1 10:27 |只看該作者

引用:回覆+tize2002+的帖子 我同你一樣,+都係有

原帖由 bbklam 於 11-10-01 發表
回覆 tize2002 的帖子

我同你一樣, 都係有卵巢多囊, 我仲要有埋子宮內膜異位同埋有一粒 1cm 子宮肌瘤添呀
想問咩叫GxC Big 100 同邊到有得買。




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo