想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 7798


1#
發表於 11-10-5 21:27 |只看該作者
今次胸痛勁左會唔會有機呢




大宅

積分: 3062


2#
發表於 11-10-5 21:29 |只看該作者
一定會, 祝福你!


複式洋房

積分: 487


3#
發表於 11-10-5 21:32 |只看該作者
回覆 yvonnejesse 的帖子

我day23,同你一樣個胸比平時脹痛,個胃成日頂住頂住咁樣,就黎開彩,勁緊張,試咗四個月都失敗

點評

totokingdom  我試左8個CYCLES,你既2倍TIM啦!  發表於 11-10-5 22:38


男爵府

積分: 7798


4#
發表於 11-10-5 21:38 |只看該作者

引用:一定會,+祝福你!+

原帖由 totokingdom 於 11-10-05 發表
一定會, 祝福你!
多謝你喔





男爵府

積分: 7798


5#
發表於 11-10-5 21:39 |只看該作者

引用:回覆+yvonnejesse+的帖子 我day23,同你

原帖由 XS2010 於 11-10-05 發表
回覆 yvonnejesse 的帖子

我day23,同你一樣個胸比平時脹痛,個胃成日頂住頂住咁樣,就黎開彩,勁緊張, ...
我cycle 3喇今次mouth:希望今次一齊中啦




複式洋房

積分: 487


6#
發表於 11-10-5 21:49 |只看該作者
中咗記得報喜O


大宅

積分: 1833

陪月勳章


7#
發表於 11-10-5 21:51 |只看該作者

引用:今次胸痛勁左會唔會有機呢 +

原帖由 yvonnejesse 於 11-10-05 發表
今次胸痛勁左會唔會有機呢
應該有機喎,記得休息多d




大宅

積分: 4667


8#
發表於 11-10-5 22:16 |只看該作者
我今日 Day 18 個肚都有啲抽住抽住~ 乳頭有少少痛...唔知係著床微兆定係心理作用呢? 仲有呢兩日有啲黃色分泌..你有冇呀?


男爵府

積分: 7798


9#
發表於 11-10-5 22:29 |只看該作者

引用:我今日+Day+18+個肚都有啲抽住抽住~ 乳頭

原帖由 keroppi_JJ 於 11-10-05 發表
我今日 Day 18 個肚都有啲抽住抽住~ 乳頭有少少痛...唔知係著床微兆定係心理作用呢? 仲有呢兩日有啲 ...
我上個cycle 都有肚扯扯同黃色分泌但食白果今次就胸痛明顯左




男爵府

積分: 7798


10#
發表於 11-10-5 22:32 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+yvonnejesse+於+11-10-05+發

原帖由 fafajo 於 11-10-05 發表
應該有機喎,記得休息多d
咁你有冇咁嘅經驗呢?分享吓,thx




大宅

積分: 4614


11#
發表於 11-10-5 22:46 |只看該作者
yvonnejesse 發表於 11-10-5 22:32
咁你有冇咁嘅經驗呢?分享吓,thx
我今個月bingo就係個胸掂下都好似幾千支針拮咁痛 .我覺得最大 以分m前胸痛只有漲痛而bingo 就之胸痛就好似俾針拮咁


男爵府

積分: 7798


12#
發表於 11-10-6 00:25 |只看該作者

引用:Quote:yvonnejesse+發表於+11-10-5+22:32+

原帖由 cindylok 於 11-10-05 發表
我今個月bingo就係個胸掂下都好似幾千支針拮咁痛 .我覺得最大 以分m前胸痛只有漲痛而bingo 就之胸痛就好似 ...
謝謝你的分享喔




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo