想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1229


1#
發表於 11-10-5 22:18 |只看該作者
Cycle around 30-35 days, 應該大約9月28-29日黎m,係9 月30 日果日去小便時有血分泌,以為m到,點知又冇出現,
10月2日用驗孕捧CHECK 過有條好淺的線....當時我以為自己眼花..咪CHECK 多次,,但係又冇線呀..但血分泌仲有, 但好少, 去VV 時先抺到...但身體好E...
10月3,4 日..都CHECK 過,但冇淺..但係血分泌就冇咩.
10月5 日....用紅D CHECK 過, 有條淺色線..

請問大家...咩事呀我...M小姐又唔揾我...又CHECK 唔到BINGO!.
點好呀...!!心煩中..


大宅

積分: 4667


2#
發表於 11-10-5 22:27 |只看該作者
你試下用 Clear Blue 驗過啦~~ 呢隻係最準架!


大宅

積分: 1229


3#
發表於 11-10-5 22:36 |只看該作者
Clear Blue 的驗孕棒嗎..


大宅

積分: 4497


4#
發表於 11-10-5 22:41 |只看該作者

回覆:Yvonne1127 的帖子

Yes, try clear blue digital pregnancy test :) 祝 bingo!!





大宅

積分: 1229


5#
發表於 11-10-5 22:49 |只看該作者
點解紅D 有線?但係6D 又白雪雪..


別墅

積分: 854


6#
發表於 11-10-5 23:37 |只看該作者

回覆:Yvonne1127 的帖子

我同你一樣,今曰day 36仲未黎M,今日有少少啡分泌液,check咗紅D綠D都白雪雪,想遲多兩曰等M黎,但又怕再宮外孕,因為凈得左邊,依家"怨怨地"




大宅

積分: 1229


7#
發表於 11-10-6 09:26 |只看該作者
宮外孕???唔好下我呀

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo