想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 5519

陪月勳章


1#
發表於 11-10-5 22:57 |只看該作者
本帖最後由 GremlinsYY 於 11-10-5 22:57 編輯

我平時cycle32, 大約D16排卵, 紅D會有100%深.

第一次食卵子維生素... 尋日D11 紅D有50%線. 但今日D12 紅D無線而且體溫跌了... 我係咪今日排左卵呢?
感謝有"你"~

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo