想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   2


民房

積分: 1009


1#
發表於 11-10-5 23:43 |只看該作者
見到先前有post講過有M唔代表有排卵,咁如果check到真係冇排卵,有機會係咩嘢問題呢



http://davm.daisypath.com/vT5Wp8.png


複式洋房

積分: 432


2#
發表於 11-10-6 01:07 |只看該作者

回覆:如果想知有冇排卵,可以做咩嘢檢查?

Check體溫應該得,如果有明顯的低溫期同高溫期之分,兩者相差0.6度,表示有排卵。另外亦可到醫生度check。




大宅

積分: 3062


3#
發表於 11-10-6 01:19 |只看該作者

回覆:談育嬰姐姐 的帖子

紅d定體溫比較可信?




伯爵府

積分: 15695


4#
發表於 11-10-6 10:01 |只看該作者
我覺得體溫可信
因為紅D深粗好難睇係咪真係深粗
有D人50%已經係深粗, 但有D人成80%


大宅

積分: 4497


5#
發表於 11-10-6 10:11 |只看該作者
我覺得紅d 同 check體溫兩樣一齊做會好d~ 咁樣日日check住就可以知道有冇排到卵.... 不過哩d都只係參考......

如果你整左個表, 佢成個月都好似冇排卵咁, 咁你就可以攞住個表睇醫生, 醫生o個度可以幫你安排"照排卵"..... 咁你就可以知道有冇排卵喇~

至於如果冇排卵, 可能性都有好多....
1. 未必個個人, 個個月都有排卵ga, 緊張, 情緒起伏都會有影響的~
2. 黃體不足, 哩隻 hormone 唔夠, d卵成熟唔倒, 所以排唔出 (從而產生類似卵巢多囊問題)
3. ovary 塞左...... 輸卵管唔通, 又何來排卵呢~

我都唔識得晒咁多, 不過detail 你可以問醫生~~~ =)
希望幫倒你~

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo