想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 1837


1#
發表於 11-9-22 22:37 |只看該作者
My 1st ivf bingo! 想跟各位分享一下。

由看醫生和做各種測試, 差不多用了一年時間。
一開始用好幾個月等看醫生, 在看第一位醫生的時候不斷發現子宮和卵巢也有問題。然後第一位醫生好像給我判了死刑咁,去看佢好大壓力,次次也怕會給她hurt到。我看了好大概五,六次, 有兩次看完醫生返家勁down, 自己喊了出來, 老公也覺得有咩理由看醫生看到咁唔開心同咁有壓力。照輸卵管又有d發炎,唔舒服左一輪。


跟住便轉醫生,又多等幾個月見另一位醫生。醫生也是同一comment, 自然成孕的機會低, 因我不是高齡, 但 fsh 和 雌激素略高,老公的丁也是剛好合格做ivf。然後踏上1st ivf treatment, 醫生的手勢幾好幾細心, 一路做檢查也冇咩唔舒服。因我只有單邊,打針只谷到6粒卵, 最後全也受精其中兩個太差, 一早便放棄, 但剩下的grade 又差差地。只有1x grade 2, 1x grade 2-, 2x grade 3-, 比較差的三粒有好多fragment, 最後醫生建議一次過放3個胎增加機會,但不要抱太高期望。


放胎後, 盡量保持心情輕鬆,在家中休息和下午去high 吓tea 和適量散步,天天食花膠。
基本上抽旦一星期後,腹部少許pain 已消退, 但keep住個胸好谷。
day 5-7 突然勁肚餓,呢幾日比平時食多左
day 8 - 回復正常食量, 但有點發燒
day 9 -退了燒,但人比較虛好易累
day 13-15 - 也是比較虛好易累, keep住有少少頭暈,頭痛,要sleep 好多. 下班散掉
day 16 - 虛的感覺加強, 頭暈更重, 好暈!

現在希望bb乖乖的長吓去,吸收多d 營養,到 week 6 時去數胎囊, 但醫生已說肯定不是三個。

我看見好多jm的case也比我好, 因此我也想鼓勵大家努力! 下次輪到妳地ivf bingo!!


男爵府

積分: 9408


2#
發表於 11-9-22 22:43 |只看該作者
回覆 eggshell 的帖子

耐心地等待成功


男爵府

積分: 5514


3#
發表於 11-9-22 22:48 |只看該作者
你很叻, 一次就bingo, 你日日整花膠, 請問你點整法, 我發了一堆, 之後應該怎樣做才可以方便日日有得食 ?


侯爵府

積分: 23890


4#
發表於 11-9-22 23:04 |只看該作者
Kung hei !

點評

eggshell  thanks!!  發表於 11-9-22 23:20


大宅

積分: 1837


5#
發表於 11-9-22 23:19 |只看該作者
本帖最後由 eggshell 於 11-9-22 23:22 編輯

回覆 pandafamily2008 的帖子

一次過先把一星期食用的份量,用薑蔥水滾放下花膠蓋上蓋子滾一陣,熄火沉過夜,笠日把水倒去,放入雪櫃可下格,(若非一星期內食用便要放冰箱).要煮之前才用水把花膠沖洗乾淨.切件.

炆大概30-45mins已好(可炆排骨,魚,牛腩)
想快便炒牛肉粒,炒菜也可

點評

yaya_pig  原來可以咁做!! 我食咗2年燉湯, 食到想嘔.:;pppp:  發表於 11-9-23 09:14


大宅

積分: 3685


6#
發表於 11-9-22 23:19 |只看該作者
回覆 eggshell 的帖子



恭喜!恭喜

多謝分享,祝妳和 BB 都健健康康!

醫生說肯定不是三個?即係唔只三個?^^


點評

eggshell  放了工個,如果不是三個,只會1-2個,況且三個太多,謝謝!  發表於 11-9-22 23:24


大宅

積分: 2447


7#
發表於 11-9-22 23:24 |只看該作者

回覆:eggshell 的帖子

太好啦!




伯爵府

積分: 15695


8#
發表於 11-9-22 23:39 |只看該作者


大宅

積分: 1074


9#
發表於 11-9-23 00:00 |只看該作者

回覆:Mochamiu 的帖子

Congratulations.. !! Your HGC level is how much? If is already very high, some said have chance to be twins !
Your reference is encouraging to me!!




大宅

積分: 2377


10#
發表於 11-9-23 00:55 |只看該作者

回覆:1st ivf bingo! 各位jm也要努力!

Congratulations!




別墅

積分: 874


11#
發表於 11-9-23 01:14 |只看該作者

回覆:1st ivf bingo! 各位jm也要努力!

Congratulations你是那位醫生幫你做IVF




子爵府

積分: 12526

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


12#
發表於 11-9-23 01:37 |只看該作者
Congratulations!

你嘅分享俾左我好大嘅鼓勵啞~

Thanks!!!


大宅

積分: 3461


13#
發表於 11-9-23 08:31 |只看該作者

回覆:1st ivf bingo! 各位jm也要努力!

我今朝都check咗呀
myphoto.jpg



點評

babehope  Congratulations   發表於 11-9-23 12:55
yaya_pig  好嘢!!!! 弓起你呀! 又多一個jm bingo啦. 好開心呀!  發表於 11-9-23 09:12


大宅

積分: 3762


14#
發表於 11-9-23 09:10 |只看該作者
Congradulations!!! 你已經到了week6??? 我記得你好似剛剛bingo冇耐???

點評

eggshell  未到week 6呀!現在等w6照胎囊  發表於 11-9-23 21:35


大宅

積分: 1074


15#
發表於 11-9-23 09:48 |只看該作者

回覆:lolonorna 的帖子

Congratulation.. U go back to hospital check yet!? I really wanna I can also be the one to share happiness with u guys..




大宅

積分: 3461


16#
發表於 11-9-23 10:37 |只看該作者

引用:Congratulation..+U+go+back+to+hospital+c

原帖由 august2000 於 11-09-23 發表
Congratulation.. U go back to hospital check yet!? I really wanna I can also be the one to share hap ...
原本係聽日去抽血驗既,不過心急,所以早一日偷驗




別墅

積分: 741


17#
發表於 11-9-23 10:47 |只看該作者


別墅

積分: 722


18#
發表於 11-9-23 12:54 |只看該作者
恭喜妳請問妳的ivf是在那裡做的?


大宅

積分: 1837


19#
發表於 11-9-23 13:57 |只看該作者

引用:Congratulations..+!!+Your+HGC+level+is+h

原帖由 august2000 於 11-09-23 發表
Congratulations.. !! Your HGC level is how much? If is already very high, some said have chance to b ...
幾多才算高呢?My HCG: 369 at day 14




大宅

積分: 1837


20#
發表於 11-9-23 13:59 |只看該作者

回覆:lolonorna 的帖子

恭喜!恭喜!又多一個成功的JM




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo