想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


侯爵府

積分: 24474


1#
發表於 11-9-28 22:06 |只看該作者
前日開始紅d有深線同笑哈哈, 昨日都仲有紅d深線及笑哈哈, 連續兩晚都有dodo.....今日紅d已淺了, 但仲有30%, 而笑哈哈就冇了....那麼我今晚要唔要do??


大宅

積分: 2240


2#
發表於 11-9-28 22:24 |只看該作者

回覆:急問: 已連續兩日笑哈哈, 今晚冇了笑哈哈, do唔do好?

我覺得可以嘅梗係dodo啦,但如果真係好(支力)就明天囉,反正都努力咗兩晚吖




伯爵府

積分: 15695


3#
發表於 11-9-28 23:40 |只看該作者
唔駛架喇, 丁丁會留O係你體內36小時架
今晚好好休息下啦
14日后等你UPLOAD好消息~~~


侯爵府

積分: 24474


4#
發表於 11-9-29 07:35 |只看該作者
我最後都冇dodo, 因大家都好累.....有冇bb都係要睇緣份, 現要放鬆心情, 唔好諗咁多, 希望成功


禁止訪問

積分: 24953

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章


5#
發表於 11-9-29 14:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1864


6#
發表於 11-10-5 03:23 |只看該作者
我同你一樣28,29 連續兩日哈哈笑,攪到有d 亂,我27,28,29,30 都有開工,但好辛苦呢,希望大家一起bingo


侯爵府

積分: 24474


7#
發表於 11-10-5 08:22 |只看該作者
仲有一星期就派彩


大宅

積分: 4497


8#
發表於 11-10-5 14:22 |只看該作者
katrinamama 發表於 11-10-5 08:22
仲有一星期就派彩

祝bingo成功!!!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo