想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1462


1#
發表於 11-10-2 00:00 |只看該作者
本人同我老公都好想有小朋友, 但奈何自己有情緒病, 食緊c級藥, 我問醫生, 醫生又叫我唔好停藥, 但係唔停藥我又怕會影響bb, 我想請問各位媽媽, 有冇好似我咁0既case, 最後都成功懷孕, 懷孕期間有冇停藥, 或者可以一邊食藥都可以生bb架? 謝謝幫忙..


男爵府

積分: 9408


2#
發表於 11-10-2 02:43 |只看該作者

回覆:mcf12345 的帖子

你d情緒係點差?我都覺得自己有情緒病都幾勁,但冇䏲醫生的!



耐心地等待成功


大宅

積分: 4223


3#
發表於 11-10-2 09:33 |只看該作者
不如...搞店情緒問題再生B啦~ 我有左近七個月, 心情愈來愈差~ 何況閣下有情緒病~ 尤是頭三個月或產後, 心情起伏會好大~ 怕你頂唔順喎~


子爵府

積分: 10340

2018復活節勳章


4#
發表於 11-10-2 09:58 |只看該作者
自我既情緒控制係好緊要, 我有我囡囡時, 我儘量放鬆心情, 凡事都向好既方面唸, 成日唸開心事, 要笑多d. 曾有個外國客同我講, 未見過一個成日可以咁開心既孕婦. 當然, 到八, 九個既時候, 真係好唔舒服, 好多時訓唔好, 又頂住, 行唔係, 企唔係, 坐唔係, …都唔知想點, 但都同自己講, 放鬆, 忍耐. 衣家我囡囡係一個好開心活潑既小朋友, 佢好樂觀, 好積極, 好…

Monkey媽媽


珍珠宮

積分: 30303


5#
發表於 11-10-2 10:10 |只看該作者

回覆:有情緒病但想生bb

點解你唔醫生?




大宅

積分: 4810


6#
發表於 11-10-2 10:11 |只看該作者

回覆:有情緒病但想生bb

如果可以,醫好左情緒病先生bb la!佗bb都好大壓力,大肚婆既情緒亦好飄忽,自己都好難控制架!




大宅

積分: 1397


7#
發表於 11-10-2 10:29 |只看該作者
我同你一样有情绪病,想生bb要同doctor相量!有孕妇食既medicine架!不过功效不太强!你问吓你doctor你的情况ok for生bb先!


男爵府

積分: 5503


8#
發表於 11-10-2 11:01 |只看該作者

回覆:有情緒病但想生bb

我之前都有焦慮症,睇左成年醫生,我又係怕會影響生B,所以成日問醫生,佢話都有好多情緒病媽咪架,一路食藥,但有左真係比平常的情緒更勁,所以叫我自己考慮,我咪自己努力同慢慢減藥囉,到而家有左11wk,情緒係大左,有脾氣,但不至於好似以前咁,又訓唔到又盛,我一有左就停左藥喇~~我之前都擔心架,但為左BB,死就死啦




大宅

積分: 3762


9#
發表於 11-10-2 11:13 |只看該作者

回覆:mcf12345 的帖子

新一代藥物還未有數據支持不引至畸胎,所以一日未停藥一日不能懷孕。情緒病唔係一般情緒咁簡單,相信你好明白當中嘅感受,我曾經有過,好像在地獄咁,長期失眠,連出街買野都有困難,情緒馭駕理智,就是這病的表徵。如果你控制得了,有一日從新做自己的主人,就是你戰勝了這病!今日你未戰勝,你可以選擇舊藥,但你知道舊藥的副作用非同少可,不由自主流口水,臉抽筋,手震,失眠,潮熱,冇記性,呆…支持不了,影響自己身體呢。
我不知道你的情況是什麼,一般都是要你介藥。加油,我有朋友有病食藥3年,上兩個月成功介了,準備生bb呢。




伯爵府

積分: 19320

熱血勳章 玩具勳章 畀面勳章 陪月勳章 BK Milk勳章 開心吸收勳章


10#
發表於 11-10-3 12:00 |只看該作者
最緊要係同醫生商量,因為每個人的病情係唔同~


大宅

積分: 1462


11#
發表於 11-10-3 12:15 |只看該作者
多謝大家0既見議...但係係咪食住藥, 真係唔可以生bb...因為依家我唔食藥就會頭暈...


大宅

積分: 3762


12#
發表於 11-10-3 13:10 |只看該作者

回覆:mcf12345 的帖子

我都問過醫生同一個問題,當時我醫生答:不可以,一般私家都係開新藥,因為效果較好,副作用較少。沒有研究支持對胎兒有幾嚴重後果,一條人命,不單自己痛苦,bb一生也因為這樣而痛苦。現在是每天服藥,不是一次半次,要三思啊!當時我32了,才開始想要bb半年,就發現嚴重失眠有中度情緒病,醫生就要我考慮清楚,想要就建議我連舊藥也不要吃,因為怕我頂唔順副作用,中途放棄,治療時間更長!

萬一意外懷孕,為了bb,一係唔要,一係即刻停藥!你想想hard stop會是什麼滋味啊?精神科藥物有藥癮,再加上懷孕期的賀爾蒙轉變,咁會點?

我去睇過中醫,中醫話就算有咗,bb都唔會穩,要首先搞掂情緒病。

呢個係我得到嘅答案,你不如去第個精神科醫生攞多個意見啦。

不過我都係建議你慢慢減藥啦,有目標、有希望,有老公支持,俾身體慢慢接受習慣冇藥嘅狀態,終有一日可以介咗佢!加油!




大宅

積分: 1462


13#
發表於 11-10-3 15:27 |只看該作者
回覆 yaya_pig 的帖子

我諗我同你差唔多, 我依家就係差唔多呢個年齡, 我同我老公都好鍾意小朋友...咁你最後有冇生到呀?


大宅

積分: 3762


14#
發表於 11-10-3 17:56 |只看該作者
mcf12345 發表於 11-10-3 15:27
回覆 yaya_pig 的帖子

我諗我同你差唔多, 我依家就係差唔多呢個年齡, 我同我老公都好鍾意小朋友...咁你最 ...

用咗一年幾去踢走個病, e+34, 剛剛bingo了。我fd 36結婚, 37介晒d藥, 準備生bb。  為生b, 唔好睇少自己意志。keep住做運動, 改變思想模式,搵心理醫生等。 

生b睇天意,但有目標, 有希望,自己會有更大支持同決心, 就當為自己, 努力離開呢個病, 自己都有得著, 但記住唔得,唔好怪自己,自己已經做得好好,要不時讚自己, 唔好同人比較,總之 盡人事啦 成事在天, 有好多嘢唔係控制係自己手上架。希望你早日康復。


大宅

積分: 1462


15#
發表於 11-10-3 23:01 |只看該作者
回覆 yaya_pig 的帖子

多謝你0既鼓勵!!我會努力!!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo