想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 3549

我的育兒心得勳章 DHA勳章 BK Milk勳章


1#
發表於 11-10-2 01:50 |只看該作者
本人在上年11月2日第一次產檢時,醫生發現我胎囊內沒有胎,仲要見到一d一粒粒泡泡嘅嘢!!!!醫生當時立刻寫信轉介叫我到醫院做人工流產翌日我已經做吸宮手術,仲抽咗我d組織去化驗,幾日後醫院證實我有葡萄胎,要keep住一年檢查同埋一年內唔可以有bb當時我真係感到晴天霹靂,幸好得到屋企人和朋友支持!
直至8月覆診時,醫生跟我說情況一路穩定,所以我不用再覆診了!!我終於等到了......我希望我嘅小天使快快降臨!但我又害怕再有上一次嘅經歷!!!

點評

viva4ever  take care, god bless u  發表於 11-10-3 02:45


男爵府

積分: 8279


2#
發表於 11-10-2 01:51 |只看該作者
support support!!! dont give up ah...


大宅

積分: 1729


3#
發表於 11-10-2 02:47 |只看該作者
加油~~支持你


別墅

積分: 637


4#
發表於 11-10-2 06:59 |只看該作者

回覆:患葡萄胎,一年內不能懷孕

It will always be a better day :) your future baby to be is just fine





大宅

積分: 3356


5#
發表於 11-10-2 08:57 |只看該作者

回覆:患葡萄胎,一年內不能懷孕

努力加油!
你有無問醫生點解會有葡萄胎?有無方法避免發生呀?




大宅

積分: 4336

畀面勳章


6#
發表於 11-10-2 09:27 |只看該作者
加油


珍珠宮

積分: 30303


7#
發表於 11-10-2 09:53 |只看該作者

回覆:患葡萄胎,一年內不能懷孕

加油




大宅

積分: 3549

我的育兒心得勳章 DHA勳章 BK Milk勳章


8#
發表於 11-10-2 13:04 |只看該作者
其實呢個病醫生都無一個肯定答案點解我會有
我只知道而家好少女性會有,睇書講精子同卵子結合時有d出錯........同埋會出現喺年紀好細或大年紀女性身上(當時我只是27yrs)!!!仲要出現機會只會千分之一!!我真幸運
現在我正在努力緊......cycle2.......God bless me

多謝你們support........收到哂


點評

tize2002  希望妳早日成孕!  發表於 11-10-3 00:44
mimi23  我同你一樣, 不過,我停咗兩年!,希望你快D BINGO LA  發表於 11-10-2 23:38


男爵府

積分: 5609


9#
發表於 11-10-2 13:18 |只看該作者
努力加油


大宅

積分: 4490


10#
發表於 11-10-2 14:06 |只看該作者

回覆:患葡萄胎,一年內不能懷孕

加油




大宅

積分: 3319


11#
發表於 11-10-2 14:22 |只看該作者

回覆:患葡萄胎,一年內不能懷孕

add oil!




大宅

積分: 2316


12#
發表於 11-10-2 15:41 |只看該作者
你要加油呀, 祝早日


別墅

積分: 513


13#
發表於 11-10-2 15:43 |只看該作者

回覆:患葡萄胎,一年內不能懷孕

Support support




大宅

積分: 1005


14#
發表於 11-10-2 20:46 |只看該作者
回覆 ToC9 的帖子

我同你個case 差不多。上年6月bingo,8月話照到係葡萄胎,跟著就做手術清左個胎。之後就keep著檢查睇下個 hcg 指數有無升高。到last 一次 9 月檢查話可以再懷孕。

我好心急呀,其實6月已開始做人,不過唔成工。 我今個月開始做iui,希望盡快搞掂,因為我已三十多好多,所以想快d成功。

anyway,大家一齊努力啦。bb 等緊我地,要俾多d信心自己 !


別墅

積分: 985

畀面勳章


15#
發表於 11-10-2 21:08 |只看該作者
支持!


男爵府

積分: 7674


16#
發表於 11-10-2 21:08 |只看該作者
樓主加油


大宅

積分: 2142


17#
發表於 11-10-2 21:14 |只看該作者
加油!


大宅

積分: 1833

陪月勳章


18#
發表於 11-10-2 22:51 |只看該作者

回覆:患葡萄胎,一年內不能懷孕

加油呀!




大宅

積分: 1977


19#
發表於 11-10-2 23:43 |只看該作者
我地要一齊加油, 因為bb係等梗我地嫁。


子爵府

積分: 13784


20#
發表於 11-10-3 11:10 |只看該作者
我朋友今年5月都经歷咗, 加油, 養好身子!!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo