想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2678


1#
發表於 11-10-3 22:35 |只看該作者
照正常會放胎後幾多天會著床呢?我本身子宮內膜移位,又有個內膜線瘤5-6cm大,相信bb都好難著床。都打定輸數,況且可能太早驗只有一條線。我今年39歲啦~~



15/3返qm照usg,問c6可否請假陪我去,佢話好,好希望當天一同睇到閃閃嘅時刻


別墅

積分: 547


2#
發表於 11-10-3 23:40 |只看該作者
唔好咁快放棄,我個醫生話會係48小時內著床。
放胎後,14日返去驗血會準D。


男爵府

積分: 9100


3#
發表於 11-10-4 00:29 |只看該作者
本帖最後由 gkk 於 11-10-4 00:30 編輯

放胎後用驗孕棒都最快14天先驗到


別墅

積分: 920


4#
發表於 11-10-4 00:56 |只看該作者

回覆:做完ivf後,正常係幾多日後驗先準?

一般day 5-8 著床 抽卵日為day0





首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo