烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   7


禁止訪問

積分: 11709


1#
發表於 12-11-1 11:58 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 14254

炎夏勳章 畀面勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 12-11-1 12:10 |只看該作者
你係咪用錯粉呀?
你個蛋糕中心有筋性...係咪用錯左高筋粉?


子爵府

積分: 14254

炎夏勳章 畀面勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


3#
發表於 12-11-1 12:13 |只看該作者
紙包蛋糕
材料:(6件)
蛋……..5個
砂糖…...80g
低筋麵粉….56g
栗粉……28g
牛油…..55g

step 1
將白蠟紙於蛋榚杯外對摺好,套出白蠟紙,並放於蛋糕杯內。
step 2
分開蛋白及蛋黃…..並將蛋黃以快速打發
step 3
將蛋白加慢慢加入砂糖打至企身…..拌勻後加入蛋黃漿中
step 4
將己過篩的麵粉慢慢輕手加入蛋槳, 然後加入己溶化的牛油拌勻, 倒入蛋糕柸內
step 5
用180度焗15分鐘至表面輕微上色15-20分鐘至熟。
(留意, 如果減小份量請將時間調教)

心得 :
1) 要留意的, 如果焗爐火太細, 出來的表面會很濕
2) 焗的時間太多, 出爐後蛋糕會很快細小, 我今次的時間也焗得太久了,
有點縮回.


男爵府

積分: 8207


4#
發表於 12-11-1 12:39 |只看該作者

引用:紙包蛋糕+材料6件)+蛋……..5個+砂糖…...8

原帖由 shmilyuki 於 12-11-01 發表
紙包蛋糕
材料6件)
蛋……..5個
我想問如果用紙包蛋糕食譜整普通蛋糕得唔得?





伯爵府

積分: 17931

大廚勳章 畀面勳章


5#
發表於 12-11-1 12:52 |只看該作者
回覆 pepper_mama 的帖子

得,咩食譜都得,最緊要蛋漿打得好


伯爵府

積分: 17931

大廚勳章 畀面勳章


6#
發表於 12-11-1 12:59 |只看該作者
回覆 花蝴蝶 的帖子

咩溫度?焗左幾耐?有筋度會唔會系落粉時攪拌過度?攪勻唔見乾粉就得了。
通常紙包蛋糕我用既溫度系150-155度,焗大約45-50分鐘,如果高溫D就減返時間,我個人偏向于低溫長時間焗法,你呢?


禁止訪問

積分: 11709


7#
發表於 12-11-1 13:26 |只看該作者

引用:你係咪用錯粉呀?你個蛋糕中心有筋性...係

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 11709


8#
發表於 12-11-1 16:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 14254

炎夏勳章 畀面勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 12-11-1 16:17 |只看該作者
本帖最後由 shmilyuki 於 12-11-1 16:18 編輯
花蝴蝶 發表於 12-11-1 16:15
如果唔用牛油, 可用其他油代替嗎??

菜油..烘焙店有得賣....
份量一樣


公爵府

積分: 28399

認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 想生BB熱投


10#
發表於 12-11-1 22:42 |只看該作者
紙包蛋糕
材料:(6件)
蛋……..5個
砂糖…...80g
低筋麵粉….56g
栗粉……28g
牛油…..55g

我都想試下.
大女4.5歲啦,努力成果胎兒5個月啦,10月可以見


水晶宮

積分: 57566

牛年勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


11#
發表於 12-11-1 22:51 |只看該作者
樓主似係拌牛油無拌勻, 令牛油沉底喎~

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo