想生BB

跳至

首頁
12345...15

尾頁
   3


大宅

積分: 1074


1#
發表於 11-9-9 19:24 |只看該作者
我左5, 右6個卯泡, 但右那邊有2個達7-8MM 大.. 有些擔心呢2個會否太大, 令到eggs size 成熟程度到時不同?
我問周醫生, 佢話都可以試做.. 通常大過10mm 先會建議改做iui.... 大家有冇經驗呢? 我驚到時變左要做iui...

第一次驗血後, E2 (conv) 86pg/ML, (SI) result 315 mpol/L, FSH : 6.3mIU/ML, Lutenizing Hormone: 2.8mIU/ML,
因醫生都冇同我講驗血後結果的分析.. 咁即係點? 我聽大家講.. ivf 過程中都要驗幾次血.. 咁其實係睇緊/monitor 緊邊個data ar?

今晚開始要打第一支針... 希望一切順順利利吧!! ivf 真係幾貴.. 希望可以一次就bingo la...


彩鑽殿

積分: 718550

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


2#
發表於 11-9-9 19:25 |只看該作者
希望妳一次就bingo


大宅

積分: 1837


3#
發表於 11-9-9 22:13 |只看該作者
august2000 發表於 11-9-9 19:24
我左5, 右6個卯泡, 但右那邊有2個達7-8MM 大.. 有些擔心呢2個會否太大, 令到eggs size 成熟程度到時不同?
...
您好!我也剛做緊ivf

卵泡應該是15mm - 24 mm才可以做. 我最小的卵泡是14mm, 醫生話未完全成熟所以未必可成功受精.

E2 (雌激素): under 100 is normal
FSH (卵巢功能) : under 10 is fine, 愈低為佳
LH (黃胴體): 有孕才高

醫生應該解釋一下,記得問問!

妳是today才開始cycle? good luck!


禁止訪問

積分: 24619

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


4#
發表於 11-9-9 22:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1169

畀面勳章


5#
發表於 11-9-9 22:46 |只看該作者
祝你bingo!


大宅

積分: 1074


6#
發表於 11-9-9 23:28 |只看該作者
多謝各位jm...
eggshell.. 冇錯呀.. 我今日第一日打針... 剛才老公幫我打.. 真係唔係好痛咋喎.. 差d 打左都唔知......
你今日day幾呀? 有幾多個卵泡呀? 希望大家都可以快d bingo.

其實ivf 需要很多正能量.. 希望大家係呢度互相支持.... 發放多d正能量!!


大宅

積分: 3762


7#
發表於 11-9-10 09:21 |只看該作者

回覆:九月份剛開始做ivf.. 有經驗的jm一切分享下......

加油!我覺得越知得多越多嘢諗。




禁止訪問

積分: 24953

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章


8#
發表於 11-9-10 10:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1074


9#
發表於 11-9-10 13:38 |只看該作者
joeywongmy... 我係仁安尖咀做呀..... btw.. u already have a cute boy? very good ar!!

有冇邊位jm 現正做緊ivf.. 一齊交流下啦!


大宅

積分: 3461


10#
發表於 11-9-10 16:42 |只看該作者

回覆:九月份剛開始做ivf.. 有經驗的jm一切分享下......

我都係八月尾開始打針,一共打咗十日...今日已經接咗BBs返屋企啦

其實一開咗針,d時間真係過得好快架




大宅

積分: 1074


11#
發表於 11-9-10 18:06 |只看該作者

引用:我都係八月尾開始打針,一共打咗十日...今

原帖由 lolonorna 於 11-09-10 發表
我都係八月尾開始打針,一共打咗十日...今日已經接咗BBs返屋企啦

其實一開咗針,d時間真係過得好 ...
Lolo.. Hoho.. So now u are waiting for your baby to come!
Might I ask how many eggs u got? And how many fertilized finally?
Since I just start my ivf... Still don't know how many eggs can I get finally... So nervous and excited.. Luckily after inject first needle.. I react normally , no special uncomfortable!



點評

eggshell  我打完針也冇咩不妥,之前反而另一醫生開的排卵藥,谷到好辛苦吓  發表於 11-9-10 19:14


大宅

積分: 3461


12#
發表於 11-9-10 18:18 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+lolonorna+於+11-09-10+發表

原帖由 august2000 於 11-09-10 發表
Lolo.. Hoho.. So now u are waiting for your baby to come!
Might I ask how many eggs u got? And how ...
我抽咗十二粒蛋蛋,全部都受到精分裂成胚胎
今日放咗兩個,剩返嗰d有幾多個雪到仲係未知之數
不過醫生話就咁睇,有兩個唔要得,其他要遲d先知,應該至少有五六個可以雪到



點評

eggshell  又多一個jm 可互相支持, 幾好成績喎!祝早孕!  發表於 11-9-10 19:10


大宅

積分: 1837


13#
發表於 11-9-10 19:08 |只看該作者
本帖最後由 eggshell 於 11-9-10 19:08 編輯
august2000 發表於 11-9-9 23:28
多謝各位jm...
eggshell.. 冇錯呀.. 我今日第一日打針... 剛才老公幫我打.. 真係唔係好痛咋喎.. 差d 打左 ...

good, add oil!
我打了七日針, 都有少少痛啦! 但比起想像中okay, 未開始前好afraid, 諗起第一天在診所打針好搞笑咁, 但自己試了第一針之後又okay, 反而係day6-7時要加抗排卵針會有少少"那"
我得單邊有卵, 只有六粒. 四粒受精, today 放胎, 但grading不太好. 希望可以成功長到啦!



大宅

積分: 3461


14#
發表於 11-9-10 19:18 |只看該作者

引用:[i=s]+本帖最後由+eggshell+於+11-9-10+19:

原帖由 eggshell 於 11-09-10 發表
本帖最後由 eggshell 於 11-9-10 19:08 編輯
我地同一日放胎喎,大家一齊加油,齊齊

係呢,你係邊間做呀?



點評

eggshell  哈哈!咁Q ..我在勝利 ..妳呢?  發表於 11-9-10 19:35


大宅

積分: 1837


15#
發表於 11-9-10 19:37 |只看該作者
回覆 lolonorna 的帖子

抽旦後,有冇咩唔舒服呢? 我到現在也有少少脹, 放胎反而冇咩不適


大宅

積分: 3461


16#
發表於 11-9-10 19:42 |只看該作者

引用:回覆+lolonorna+的帖子 抽旦後,有冇咩唔舒

原帖由 eggshell 於 11-09-10 發表
回覆 lolonorna 的帖子

抽旦後,有冇咩唔舒服呢? 我到現在也有少少脹, 放胎反而冇咩不適
我抽蛋後又冇乜唔舒服,係到昨晚同今朝,個肚谷住唔舒服,到依家都仲谷住,不過醫生話正常,如果真係好頂唔順,可以食必理痛



點評

eggshell  哦,我諗差不多,醫生也是說少少谷是正常  發表於 11-9-10 20:04


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


17#
發表於 11-9-10 21:57 |只看該作者
eggshell 發表於 11-9-9 22:13
您好!我也剛做緊ivf

卵泡應該是15mm - 24 mm才可以做. 我最小的卵泡是14mm, 醫生話未完全成熟所以未必可成 ...
您好!我也剛做緊ivf

卵泡應該是15mm - 24 mm才可以做. 我最小的卵泡是14mm, 醫生話未完全成熟所以未必可成功受精.

E2 (雌激素): under 100 is normal
FSH (卵巢功能) : under 10 is fine, 愈低為佳>>>>(follicle-stimulating hormone促濾泡成熟激素)
LH (黃胴體): 有孕才高>>>LH ( luteinizing hormone)係促黃體生成素,排卵日最高喔!

其實三隻都係響排卵期係最高架喔

咁樓主係邊日去驗血架呢







各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


18#
發表於 11-9-10 21:59 |只看該作者
本帖最後由 siutreasure 於 11-9-10 22:02 編輯
siutreasure 發表於 11-9-10 21:57
您好!我也剛做緊ivf

卵泡應該是15mm - 24 mm才可以做. 我最小的卵泡是14mm, 醫生話未完全成熟所以未必可成 ...

唔識響電腦放圖添
我用ipad放
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


19#
發表於 11-9-10 22:01 |只看該作者

回覆:九月份剛開始做ivf.. 有經驗的jm一切分享下......

睇圖
myphoto.jpg



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


20#
發表於 11-9-10 22:23 |只看該作者

引用:我左5,+右6個卯泡,+但右那邊有2個達7-8MM+

原帖由 august2000 於 11-09-09 發表
我左5, 右6個卯泡, 但右那邊有2個達7-8MM 大.. 有些擔心呢2個會否太大, 令到eggs size 成熟程度到時不同?
...
呢個有數子睇:

Peak of LH: 5x mIU/ml
Peak of FSH: 2x mIU/ml
Peak of E2:almost 200 Pg/ml
myphoto.jpg



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!

首頁
12345...15

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo