想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 3643


1#
發表於 11-9-27 10:16 |只看該作者
有冇jm好似我咁?




大宅

積分: 3643


2#
發表於 11-9-27 10:18 |只看該作者

回覆:紅d淺控到近付無色

想點
myphoto.jpg




男爵府

積分: 6108


3#
發表於 11-9-27 10:23 |只看該作者
day幾呀?


大宅

積分: 3643


4#
發表於 11-9-27 10:25 |只看該作者

回覆:bb_pig_bb 的帖子

15/9 day1, 但m一向吾準





男爵府

積分: 6108


5#
發表於 11-9-27 10:27 |只看該作者
回覆 jessying 的帖子

用埋哈哈笑check會好d!!


大宅

積分: 3643


6#
發表於 11-9-27 10:30 |只看該作者

回覆:bb_pig_bb 的帖子

我應該幾時開始用笑哈哈,正常會幾時開始排egg




男爵府

積分: 6108


7#
發表於 11-9-27 10:35 |只看該作者
回覆 jessying 的帖子

d人話計法係下一個cycle ge day1 - 14天就係排卵,但人人唔同架,未必準,所以先用哈哈笑/紅d黎check, 或者好似check體溫/分泌都得, 體溫會高同埋有分泌


大宅

積分: 3643


8#
發表於 11-9-27 10:38 |只看該作者

回覆:bb_pig_bb 的帖子

體溫都係36.5-37.2. 我一向都吾多分泌,點睇?




男爵府

積分: 6108


9#
發表於 11-9-27 12:57 |只看該作者
回覆 jessying 的帖子

咁你試下用哈哈笑check


男爵府

積分: 8245


10#
發表於 11-9-27 13:23 |只看該作者
jessying 發表於 11-9-27 10:25
15/9 day1, 但m一向吾準
你m唔準好難話你知幾時開始check架喎.
咁你由m清後每日用紅d check住啦,
一見淺粗就再用哈哈笑confrim啦.


男爵府

積分: 7737


11#
發表於 11-9-27 13:33 |只看該作者

引用:有冇jm好似我咁?

原帖由 jessying 於 11-09-27 發表
有冇jm好似我咁?
我同你一樣,m又係好唔準,cycle又長,我由day18開始check紅d,頭幾日都好似你咁冇乜色,去到成day29先開始加深,day32就有深粗,所以樓主你繼續keep checking啦,同埋check之前2小時盡量唔好飲咁多水,如果可以就日日都係同一時間check




男爵府

積分: 7737


12#
發表於 11-9-27 13:36 |只看該作者

紅d淺控到近付無色

補充:我check到紅d深粗同一日check埋cb排卵棒,有哈哈笑出現!!




別墅

積分: 645


13#
發表於 11-9-27 13:42 |只看該作者
我同你一樣都係無乜色...8月3 day1...9月13排卵..排卵果時check都係50%紅


大宅

積分: 3643


14#
發表於 11-9-27 13:51 |只看該作者

回覆:irisang2007 的帖子

知道,我已經係第二個月啦好想bingo




大宅

積分: 3643


15#
發表於 11-9-27 13:53 |只看該作者

回覆:sisi6 的帖子

咁你努力左幾多晚吖?你咪day 4x先排囉




子爵府

積分: 14517

大廚勳章 陪月勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


16#
發表於 11-9-27 14:47 |只看該作者
我同你一樣都係有少少控..我12/9day1,25m小姐黎喇...
36日咋...緊張緊張


伯爵府

積分: 15695


17#
發表於 11-9-27 15:29 |只看該作者
回覆 jessying 的帖子

我同你一樣, 紅d成日得個控, m又唔準, 我有量體溫, 見個temp有變化先用紅d
最后我day50先排卵呀
仲比我bingo左, 但后尾小x左
上個星期剛排出組織, e家等梗m小姐到黎


大宅

積分: 3643


18#
發表於 11-9-27 15:33 |只看該作者

回覆:Mochamiu 的帖子

吾知你信吾信,因我未中:
等中的日子要好乖乖,要飲花膠湯(我係紅x堂到買當晚餐),仲要飲紅早水保花生,呢d都可以保胎氣




大宅

積分: 3643


19#
發表於 11-9-27 15:35 |只看該作者

回覆:Mochamiu 的帖子

我覺得呢些對身體無害可試!紅早要去心




別墅

積分: 645


20#
發表於 11-9-27 15:44 |只看該作者
jessying 發表於 11-9-27 13:53
咁你努力左幾多晚吖?你咪day 4x先排囉

11/9晚, 12/9晚, 13/9早, 15/9晚...我d m 一直都唔準..睇過一排中醫就準過~
m依家都未黎..唔知中唔中~

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo