想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2377


1#
發表於 11-10-1 03:00 |只看該作者
如題




大宅

積分: 2377


2#
發表於 11-10-1 03:02 |只看該作者

回覆:各位jm iui / ivf 後塞藥身體有咩反應?

我有胸痛和下腹有時扯扯下,正常嗎?




大宅

積分: 2447


3#
發表於 11-10-1 10:20 |只看該作者

回覆:YY_2011 的帖子

我都係!




已刪除用户

積分: 14613


4#
發表於 11-10-1 11:11 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2377


5#
發表於 11-10-1 19:14 |只看該作者

回覆:各位jm iui / ivf 後塞藥身體有咩反應?

唔知係藥物反應,定Bingo反應?




大宅

積分: 2447


6#
發表於 11-10-1 19:31 |只看該作者

回覆:YY_2011 的帖子

今早肚子還痛呢




大宅

積分: 2377


7#
發表於 11-10-1 19:56 |只看該作者

回覆:各位jm iui / ivf 後塞藥身體有咩反應?

我今早有M come前的肚痛feel,但仲有死個星期先m(如果有的話)。




大宅

積分: 2377


8#
發表於 11-10-1 19:58 |只看該作者

回覆:各位jm iui / ivf 後塞藥身體有咩反應?

仲有成個星期先m




大宅

積分: 2377


9#
發表於 11-10-1 23:23 |只看該作者
等吓啦唔好在意d反應心情好d著床機會高d....加油!!


大宅

積分: 3070


10#
發表於 11-10-2 02:09 |只看該作者

回覆:YY_2011 的帖子

我估塞藥吾會有反應,打安胎針之後就反應大d,我打完第二支後個肚而家漲到有左6個月咁人人都以為我有左,好尷尬而家感覺呼吸困難有野壓住個肺咁




大宅

積分: 2377


11#
發表於 11-10-3 10:16 |只看該作者

回覆:各位jm iui / ivf 後塞藥身體有咩反應?

各位jm,你地幾時派彩呢?
我星期五先可以check,時間很漫長呢!
而家每日個胸都好脹,之前未試過。
祝大家早日bingo!




大宅

積分: 2377


12#
發表於 11-10-3 10:20 |只看該作者

引用:我估塞藥吾會有反應,打安胎針之後就反應大

原帖由 siu_lo 於 11-10-02 發表
我估塞藥吾會有反應,打安胎針之後就反應大d,我打完第二支後個肚而家漲到有左6個月咁人人都以為我有左,好 ...
有無打比dr.問下呢?
真的嗎?塞藥反應不會太大嗎?希望是bingo反應啦!
Take care。祝早孕!




大宅

積分: 2377


13#
發表於 11-10-3 10:21 |只看該作者

引用:我估塞藥吾會有反應,打安胎針之後就反應大

原帖由 siu_lo 於 11-10-02 發表
我估塞藥吾會有反應,打安胎針之後就反應大d,我打完第二支後個肚而家漲到有左6個月咁人人都以為我有左,好 ...
有無打比dr.問下呢?
真的嗎?塞藥反應不會太大嗎?希望是bingo反應啦!
Take care。祝早孕!




大宅

積分: 2678


14#
發表於 11-10-3 18:02 |只看該作者

回覆:siu_lo 的帖子

頭先打電話比c+醫生佢話有塞葯就得唔駛打安胎,我放胎第八天好想打,你可否告訴我醫生個地址,我真的好想打呀,tks



15/3返qm照usg,問c6可否請假陪我去,佢話好,好希望當天一同睇到閃閃嘅時刻


大宅

積分: 2377


15#
發表於 11-10-3 20:52 |只看該作者

回覆:各位jm iui / ivf 後塞藥身體有咩反應?

你睇得個dr就應該信佢啊!如果你而家睇另一個dr,而家個dr好難再follow你個case呢!如果你真想要多個opinion,我可以Pm dr info 給你。Be relax, wish you bingo!




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo