想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 544


1#
發表於 11-10-3 00:55 |只看該作者
我在day 3開始打針, 打了6天, 後來照了只得1粒23mm的卵泡, 是否機會會很低?
我做第1次的iui, 就有4粒卵泡, 不過只得13-15mm,


別墅

積分: 544


2#
發表於 11-10-3 08:37 |只看該作者
如題。


子爵府

積分: 12788


3#
發表於 11-10-3 08:52 |只看該作者
charlie27 發表於 11-10-3 00:55
我在day 3開始打針, 打了6天, 後來照了只得1粒23mm的卵泡, 是否機會會很低?
我做第1次的iui, 就有4粒卵泡, ...

唔好擔心,生BB一粒就夠喇,放鬆心情


大宅

積分: 2447


4#
發表於 11-10-3 09:40 |只看該作者

回覆:charlie27 的帖子

一粒健康的便成!放心





子爵府

積分: 13784


5#
發表於 11-10-3 11:00 |只看該作者
正常得1粒, 反正>3粒便叫停, 而家幾好呀, all the best!! No worry, be happy!! 23mm <<< good size!!!


複式洋房

積分: 175


6#
發表於 11-10-3 12:35 |只看該作者

引用:我在day+3開始打針,+打了6天,+後來照了只得

原帖由 charlie27 於 11-10-03 發表
我在day 3開始打針, 打了6天, 後來照了只得1粒23mm的卵泡, 是否機會會很低?
我做第1次的iui, 就有4粒卵泡, ...
我同你一樣,第一次3粒,第二次1粒!兩次都不成功!




別墅

積分: 544


7#
發表於 11-10-3 16:16 |只看該作者
thanks 各位, 今早做完了第2次的IUI, 老公的精子形態改善左, 之前係2%, 今次係4%, 雖然我只得一粒, 都聽天由命吧, 醫生提醒我唔好成日計住和諗住,
會影響BINGO機會!


別墅

積分: 544


8#
發表於 11-10-3 16:16 |只看該作者
thanks 各位,
今早做完了第2次的IUI, 老公的精子形態改善左, 之前係2%, 今次係4%, 雖然我只得一粒, 都聽天由命吧, 醫生提醒我唔好成日計住和諗住,
會影響BINGO機會!


別墅

積分: 544


9#
發表於 11-10-3 16:17 |只看該作者
thanks 各位,
今早做完了第2次的IUI, 老公的精子形態改善左, 之前係2%, 今次係4%, 雖然我只得一粒, 都聽天由命吧, 醫生提醒我唔好成日計住和諗住,
會影響BINGO機會!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo