想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 911


1#
發表於 11-10-3 14:57 |只看該作者
今日做iui c6 d精洗完都唔過1%!!
好唔開心!
醫生重話唔得就要做ivf,唉!好煩呀!做ivf要成十萬太貴啦!
有無人試過c6 d精差都成功boing?

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo