烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   16


珍珠宮

積分: 30685


1#
發表於 12-10-31 14:56 |只看該作者
想整炭燒豬頸肉



點評

第二任媽媽  請問你係咪用光波爐整呀?  發表於 12-10-31 15:05
第二任媽媽  咁O岩O既, 琴晚都唸起想整豬頸肉, 都係唸緊用乜野"葉"呢?  發表於 12-10-31 15:05


大宅

積分: 2260


2#
發表於 12-10-31 15:12 |只看該作者

回覆:買咗豬頸肉,但唔識整,有有好心jm教下我?

最簡單做法,沙茶醬"業"一個鐘,再入焗爐焗15分鐘,咁就食得




珍珠宮

積分: 30685


3#
發表於 12-10-31 15:16 |只看該作者

回覆:myericachan 的帖子

Tks仲要加其他調味嗎?




男爵府

積分: 5272


4#
發表於 12-10-31 15:17 |只看該作者

回覆:買咗豬頸肉,但唔識整,有有好心jm教下我?

如無焗爐,成塊煎熟之後切片一樣ok!





珍珠宮

積分: 30685


5#
發表於 12-10-31 15:22 |只看該作者

回覆:mickeychanchan 的帖子

Ic




公爵府

積分: 25100

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


6#
發表於 12-10-31 15:39 |只看該作者

引用:最簡單做法,沙茶醬"業"一個鐘,再入焗爐

原帖由 myericachan 於 12-10-31 發表
最簡單做法,沙茶醬"業"一個鐘,再入焗爐焗15分鐘,咁就食得
咁簡單等我又試下先




子爵府

積分: 10936


7#
發表於 12-10-31 17:03 |只看該作者
蜜汁豬頸肉做法:
http://www.baby-kingdom.com/foru ... =6082361&extra=


珍珠宮

積分: 30685


8#
發表於 12-10-31 17:13 |只看該作者

回覆:Abby_han 的帖子

好似好好味,聽日試下先




大宅

積分: 2259


9#
發表於 12-10-31 17:44 |只看該作者
我試過用叉燒醬加些少酒,醃佢1-2個鐘,包鍚紙焗15-20分鐘,係最後五分鐘打開鍚紙加D蜜糖再放入去焗,都好好味架


珍珠宮

積分: 30685


10#
發表於 12-10-31 17:58 |只看該作者

回覆:cherrie1019 的帖子

叉燒醬已經好甜,再加蜜糖會太甜嗎?




珍珠宮

積分: 47850

醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


11#
發表於 12-10-31 18:13 |只看該作者
我用豉油, 糖, 麻油, 胡椒粉, 雞粉醃下佢
然後同蜜糖豆/西芹/荷蘭豆炒


侯爵府

積分: 23500


12#
發表於 12-10-31 22:59 |只看該作者


珊瑚宮

積分: 121429

畀面勳章 BK Milk勳章


13#
發表於 12-11-1 11:13 |只看該作者

回覆:買咗豬頸肉,但唔識整,有有好心jm教下我?

我個囡最愛 - 洋蔥炒豬頸肉 :豬頸肉落糖,水,鹽,豉油,豆粉醃一醃,洋蔥切條,落油爆香洋蔥,後加豬頸肉炒至熟,最後加少少照燒汁撈均便可!




禁止訪問

積分: 3938

畀面勳章


14#
發表於 12-11-1 11:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 30685


15#
發表於 12-11-1 12:15 |只看該作者

回覆:bearsa 的帖子

泥個簡單,我試下先




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo