烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


公爵府

積分: 27175

馬年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章


1#
發表於 12-10-31 16:44 |只看該作者
本帖最後由 ydoris 於 12-10-31 16:50 編輯

剛買左1個用,說明書寫要吉穿d蛋先可蒸,請問點吉,用什麼去吉?


大宅

積分: 1836


2#
發表於 12-10-31 17:33 |只看該作者

回覆:想問下電蒸煮飯盒點煮蛋?

我無你呢個盒,但用過電篜蛋器,它的量杯底有支針(粗度似圖釘),在蛋殼一邊拮一下(唔記得係咪圓或尖果邊) 就可以蒸了。




公爵府

積分: 27175

馬年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章


3#
發表於 12-11-1 08:27 |只看該作者
回覆 ybhk 的帖子

我個無針架,用咩野廚具吉?吾吉可以嗎?蒸幾耐有糖心蛋?


大宅

積分: 1836


4#
發表於 12-11-1 15:01 |只看該作者

引用:回覆+ybhk+的帖子 我個無針架,用咩野廚具

原帖由 ydoris 於 12-11-01 發表
回覆 ybhk 的帖子

我個無針架,用咩野廚具吉?吾吉可以嗎?蒸幾耐有糖心蛋?
唔拮可能爆烈掛?唔知你有什麼廚具,找似圖釘的東西,或洗幹淨圖釘吧。我部機自動針時,所以唔知篜幾耐,同埋你的可能火力不同,要自己試驗,我如果平時用明火烚蛋,水滾計4分鐘就糖心蛋,篜可能耐啲?試試看。





公爵府

積分: 27175

馬年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章


5#
發表於 12-11-1 16:02 |只看該作者
回覆 ybhk 的帖子

吾該晒,我係淘寶見到有打孔器賣,不過我又吾淘野既...得閒去12蚊店找下先..

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo