烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   3


子爵府

積分: 11410


1#
發表於 12-10-31 19:44 |只看該作者
用明火煲粥俾bb食,先浸米半個鐘,再用撹絆機撹碎,之後待水滾落米,但一落d米漿好快痴住一舊舊,我已經係咁不停攪都攪唔溶,bb好難吞,請問有冇媽媽可以教下我呀?




子爵府

積分: 11389

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 12-10-31 19:51 |只看該作者
回覆 apple_love 的帖子

我自己o甘做, 浸完米, 水滾落米, 大火開藎煮, d 米唔會 "痴"住,
你可以試下.


伯爵府

積分: 16092


3#
發表於 12-10-31 23:39 |只看該作者
D米吾需要攪碎, 粥煲得綿, 已OK. 可以試下浸米時用保溫杯加熱水, 仲會快D煲好.


伯爵府

積分: 15600


4#
發表於 12-10-31 23:49 |只看該作者

回覆:求救煑粥仔

我以前煲粥仔都無攪碎,其實唔使攪都可以好綿




小魔怪瞓著咗我先至有私人時間-_-#


水晶宮

積分: 73590

BK Milk勳章


5#
發表於 12-10-31 23:55 |只看該作者

引用:D米吾需要攪碎,+粥煲得綿,+已OK.+可以試下

原帖由 vyvy 於 12-10-31 發表
D米吾需要攪碎, 粥煲得綿, 已OK. 可以試下浸米時用保溫杯加熱水, 仲會快D煲好.
...





大宅

積分: 2678


6#
發表於 12-10-31 23:57 |只看該作者
我用煮好食唔曬的飯,用电飯保的congee(粥) 3 hour 功能(National西施保),效果細綿,又唔使睇火,煮好先再加配料(例如以浸熟之滑雞) ,效果無敵!


男爵府

積分: 9316


7#
發表於 12-11-1 00:22 |只看該作者

回覆:求救煑粥仔

將米洗好放入冰格,太約雪兩小時,到煲時直接倒入煲,十分鍾就好錦,試一次包你愛上。




大宅

積分: 1635


8#
發表於 12-11-1 11:38 |只看該作者

回覆:求救煑粥仔

我都係用保溫杯。滾水浸米。之後整杯連水煮。如果要加菜,肉,椎山。就會另外煮再攪碎。之後再同粥一起煮滾



:sleep:


大宅

積分: 1867


9#
發表於 12-11-1 12:07 |只看該作者
係呀, 如果想簡單快綿就放入冰格 , 之前我睇過套片試過早上work ga, 但我現在做法,就係睡前放係電飯煲用煮粥function較好時間, 但我覺唔夠綿, 我會取出來加魚, 肉蓉, 再滖, 綿哂. 如果未食得肉,只加d水再滾番,真係好綿.



首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo