烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   1


別墅

積分: 753


1#
發表於 12-11-1 11:05 |只看該作者
朋友送來豬腳薑, 食淨一大碗, 趁天氣涼涼哋, 想買d新醋同豬腳再煲過, 請問有無高手可以指點吓?


水晶宮

積分: 50566


2#
發表於 12-11-1 11:23 |只看該作者
一大碗...好難參新野煲出一煲架喎...


別墅

積分: 753


3#
發表於 12-11-1 12:42 |只看該作者
Oop! 因為剩低差唔多一湯碗, 有幾隻蛋同幾舊薑, 我重諗住買樽細size醋加隻豬腳, 煲到夠三個人份量tim, 好采問吓先唧:;pppp:
咁唯有獨食難肥lu
唔該晒


水晶宮

積分: 50566


4#
發表於 12-11-1 16:27 |只看該作者
kelvinlawfs 發表於 12-11-1 12:42
Oop! 因為剩低差唔多一湯碗, 有幾隻蛋同幾舊薑, 我重諗住買樽細size醋加隻豬腳, 煲到夠三個人份量tim, 好采 ...
唔係唔得...不過薑味唔太夠咁之馬....

要煲得到一隻豬腳, 起碼要加多一枝醋 ~~


別墅

積分: 753


5#
發表於 12-11-1 17:33 |只看該作者
如果買枝同鼓油咁上下大細夠唔夠? 要點整? 可唔可以指點吓? 唔該


水晶宮

積分: 50566


6#
發表於 12-11-1 18:38 |只看該作者
kelvinlawfs 發表於 12-11-1 17:33
如果買枝同鼓油咁上下大細夠唔夠? 要點整? 可唔可以指點吓? 唔該
可以呀~ 夠架啦~

豬腳要先出水,出完水浸10分鐘左右冷水, 皮會爽d ~ ( 當然可以唔過冷水 )
加蛋的話要先煲熟去殼 ~

之後煲番熱妳嗰大碗, 加新買既 "甜醋"一齊煲滾, 加豬腳 / 蛋, 慢火炆45分鐘左右, 關火繼續浸半日左右會更入味 ~
蛋就最好浸過夜 ~ 或者早上煲好晚上吃~~

最 perfect 就前天晚上加蛋入去先慢火煲10分鐘左右, 第二朝要煲豬腳時把蛋取出 ( 不夠位放嘛 ), 豬腳炆至35-40分鐘時可以加入蛋一齊再炆, 之後一同繼續浸半日 ~ 食的時候能配合到豬腳 / 蛋同一時間品嚐 ~

煮時醋味太酸的話可以加一小塊冰糖啊 ~~


水晶宮

積分: 50566


7#
發表於 12-11-1 18:40 |只看該作者
煲醋啊...最好不要用金屬的煲.....

日本城有 $2x蚊 既高身少少瓦煲仔, 好夠用架 ~

不過如果真係無....一次半次都無所謂 ~~


別墅

積分: 753


8#
發表於 12-11-1 19:30 |只看該作者
回覆 tammy2008 的帖子

哎呀! 好詳細呀! 靜睇文字都流晒口水
好耐都唔該! 聽日去買材料, 煲定WEEKEND食, 多謝晒!
遲D寫個詳細REPORT過你, 唔該晒


水晶宮

積分: 50566


9#
發表於 12-11-1 21:14 |只看該作者
kelvinlawfs 發表於 12-11-1 19:30
回覆 tammy2008 的帖子

哎呀! 好詳細呀! 靜睇文字都流晒口水
真係客氣架你 ~~

希望你成功啊 ~~



首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo