想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2563


1#
發表於 11-9-30 12:57 |只看該作者
由上次小x到今日。己一年。都唔中。紅d,綠d,睇中醫,乜都用過。每個月都幻想自己中了。什麼腰痛,作嘔,肚抽抽,全都有,只是綠d無反應。好辛苦。最近外甥來我家住一個月,成個小魔怪,我開始憎小朋友,昨晚同c6講,如果我們的小朋友係這樣頑皮,我情願唔生。




別墅

積分: 854


2#
發表於 11-9-30 13:11 |只看該作者
其實見人地D細路無端端尖叫, 發埋D公主王子病, 人多時跑黎跑去, 捉都捉唔住, 我都好憎.....不過人人都話係你自己就唔會有咁既感覺....
我C6係獨子,係仔係女都要生一件。雖然c6話兩個人都可以開開心心,99口講話無所謂,因為有外孫 心~我知佢好想要個"孫"。
我覺得有仔女先叫家庭, 有細路對兩公婆都關係都好D(我個人認為)


珍珠宮

積分: 30303


3#
發表於 11-9-30 14:14 |只看該作者

回覆:心灰

其實我覺得好睇自己點教,我就有信心教到好似自己咁有禮貌咁得人like, 凡事以身作則




複式洋房

積分: 432


4#
發表於 11-10-1 11:33 |只看該作者

回覆:Peanutqbi 的帖子

"我覺得有仔女先叫家庭, 有細路對兩公婆都關係都好D(我個人認為)"

我好認同有仔女先似個家庭,但有細路對兩公婆關係好d就未必,我同事就係個人版,生B前同99c6都關係良好,生後就變得很差甚至想離婚!





男爵府

積分: 7504


5#
發表於 11-10-1 23:24 |只看該作者
話時話, 我d friend 成日話有左小朋友, 兩公婆凡事都會以d 細路為先架啦! 所以有時會係管教上有argue


大宅

積分: 1683

畀面勳章


6#
發表於 11-10-2 00:48 |只看該作者
fingerose 發表於 11-10-1 23:24
話時話, 我d friend 成日話有左小朋友, 兩公婆凡事都會以d 細路為先架啦! 所以有時會係管教上有argue ...

呢個係事實, 就算大家有晒共識都好,
有時都會因為某d野而argue....


大宅

積分: 2563


7#
發表於 11-10-2 00:58 |只看該作者

引用:話時話,+我d+friend+成日話有左小朋友,+兩

原帖由 fingerose 於 11-10-01 發表
話時話, 我d friend 成日話有左小朋友, 兩公婆凡事都會以d 細路為先架啦! 所以有時會係管教上有argue ...
可以點解決?




男爵府

積分: 7504


8#
發表於 11-10-2 14:34 |只看該作者
係架, 有時真係無可避免, 所以我c6 咪唔多想生lor, 一直係我想生bb 架咋...
所以如果有左, 生之前真係要大家傾好先, 盡量減少磨擦...我個friend 話如果對方教緊仔女時, 另一方最好唔好出聲, 否則忍唔住, 就自己行開下.....

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo