想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1758


1#
發表於 11-10-2 11:06 |只看該作者
Day 14 check 到有哈哈笑 + 紅d深粗,但體温由Day 14 至 今天Day 21一直沒有升,只維持36.3X度左右,是否沒有排卵呢?今個cycle c6 仲鬼咁積極,我不敢告訴他我可能沒有排卵呢!


別墅

積分: 568


2#
發表於 11-10-2 16:30 |只看該作者

回覆:哈哈笑後體温一直沒有升,有否排卵呢?

我今個cycle同你一模一樣,我諗都係無排卵,我聽日見婦科會問吓。




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo