想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 686


1#
發表於 11-10-2 19:02 |只看該作者
我剛開始量體溫,我個cycle around 35-40 days 由day1開始到依家day10 la 都徘徊o係35.6~35.7 我係咪有d唔正常?有無jm可以分享下你地d體溫呢?
[img]http://www.baby-kingdom.com/static/image/common/mobile_v1.gif[/img]


別墅

積分: 686


2#
發表於 11-10-2 19:15 |只看該作者
Sorry 係36.6~36.7 先啱!


別墅

積分: 686


3#
發表於 11-10-2 19:16 |只看該作者
Sorry 係36.6~36.7 先啱!


大宅

積分: 4810


4#
發表於 11-10-2 19:48 |只看該作者

回覆:想問下jm們既體溫?

只要排卵後高零點幾度就冇問題!





首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo