烹飪搵食

跳至

首頁
12

尾頁
   3


男爵府

積分: 5163


1#
發表於 10-11-30 22:32 |只看該作者
電陶爐VS電熱板VS電磁爐鐵板


新近屋企轉用了電磁爐,但所有瓦煲都唔用得,去睇過電磁爐用的瓦煲,細細個的都要2百幾,仲好簿,加上我屋企大大小小共有六個瓦煲,因此想買標題所寫的其中一樣,有冇人用過其中的產品呢?邊樣好用啲呢?


男爵府

積分: 5163


2#
發表於 10-12-3 23:34 |只看該作者
please, 有冇人可以比的意見我呢?


水晶宮

積分: 50566


3#
發表於 10-12-3 23:43 |只看該作者
上次答過你架......無良心呀....:-(


男爵府

積分: 5001

好媽媽勳章 畀面勳章


4#
發表於 10-12-4 11:58 |只看該作者
原帖由 tammy2008 於 10-12-3 23:43 發表
上次答過你架......無良心呀....:-(



請問你的電陶爐香港有無得賣 ?
如果放個大瓦煲煲薑醋夠力嗎 ?

thanks.


男爵府

積分: 5163


5#
發表於 10-12-5 00:00 |只看該作者
電陶爐香港有得買,大約400元左右,但我未用過,唔知好唔好用,或者Tammy2008可唔可以介紹下比我哋知,謝謝


水晶宮

積分: 50566


6#
發表於 10-12-5 01:13 |只看該作者
原帖由 chum 於 10-12-4 11:58 發表



請問你的電陶爐香港有無得賣 ?
如果放個大瓦煲煲薑醋夠力嗎 ?

thanks.


可以先參考一下 :
http://forum.baby-kingdom.com/thread-3443771-1-1.html

[url=http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=3517746&page=1#pid46957524]http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=3517746&page=1#pid46957524[/url]

[ 本帖最後由 tammy2008 於 10-12-5 01:15 編輯 ]


男爵府

積分: 5001

好媽媽勳章 畀面勳章


7#
發表於 10-12-5 16:36 |只看該作者
原帖由 WaiWaiJess 於 10-12-5 00:00 發表
電陶爐香港有得買,大約400元左右,但我未用過,唔知好唔好用,或者Tammy2008可唔可以介紹下比我哋知,謝謝


香港邊到有得賣 ?


別墅

積分: 639


8#
發表於 10-12-6 10:44 |只看該作者


我用佢煲完13斤薑醋了
OK阿 忠臣唔錯
不過之前有人話實惠有就係HK買啦
係大陸買番黎要自己換做3腳插先安全架
又要剪線又剩 唔想煩就HK買好D
價錢都一樣


水晶宮

積分: 50566


9#
發表於 10-12-6 11:11 |只看該作者
原帖由 kojin 於 10-12-6 10:44 發表


我用佢煲完13斤薑醋了
OK阿 忠臣唔錯
不過之前有人話實惠有就係HK買啦
係大陸買番黎要自己換做3腳插先安全架
又要剪線又剩 唔想煩就HK買好D
價錢都一樣

http://img.photobucket.com/albums/v507/kojinng/IMG_1741 ...


係囉~ 早知實惠真係會有我地都會等多陣先買 ~

價錢差唔多~

香港買有保證d (可以退換 )
好好用啊~ 沒後悔~


公爵府

積分: 25413

好媽媽勳章


10#
發表於 10-12-6 17:19 |只看該作者
原帖由 kojin 於 10-12-6 10:44 發表


我用佢煲完13斤薑醋了
OK阿 忠臣唔錯
不過之前有人話實惠有就係HK買啦
係大陸買番黎要自己換做3腳插先安全架
又要剪線又剩 唔想煩就HK買好D
價錢都一樣

http://img.photobucket.com/albums/v507/kojinng/IMG_1741 ...


我想問13斤薑醋係淨薑13斤定薑加醋13斤呢

仲有個瓦煲有幾大個呢, 我最担心係個爐可唔可盛到咁重的重量


別墅

積分: 639


11#
發表於 10-12-6 17:49 |只看該作者
原帖由 健朗媽咪 於 10-12-6 17:19 發表


我想問13斤薑醋係淨薑13斤定薑加醋13斤呢

仲有個瓦煲有幾大個呢, 我最担心係個爐可唔可盛到咁重的重量


係13斤薑
醋買左15斤
1個煲放唔哂
分左1大1細2個煲 (細煲用明火)
個大煲太重 長期壓住個爐都唔見問題
(真係超重....所以放左上去就唔郁了)
今晚番去我影張相POST比你睇
個爐身到底都係鋼 我覺得夠硬正
唔好買個D膠身既爐煲咁重既野 好危險


[ 本帖最後由 kojin 於 10-12-6 20:51 編輯 ]


珊瑚宮

積分: 107226


12#
發表於 10-12-7 11:16 |只看該作者
實惠$399,Loyola牌,光波煑食爐.
玩具萬歲!


禁止訪問

積分: 225


13#
發表於 11-10-31 17:31 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 225


14#
發表於 11-10-31 17:31 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10333

月餅勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


15#
發表於 11-11-1 22:39 |只看該作者

回覆:YUKI_CHENG 的帖子

幾錢?我都選擇買邊隻牌子好,我見過松島好似有兩款、山崎、金澤、忠臣




王國長老

積分: 144537

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 王國長老 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 hashtag影視迷勳章


16#
發表於 11-12-18 21:30 |只看該作者
嗰日行永安, 見到尚朋堂都出咗, 不過要7XX~

我家用咗尚朋堂風扇幾年, 都幾襟
唔知電陶爐係咪一樣
相對松島, 感覺尚朋堂好似有規模啲
(不過都係國內品牌~)
            


王國長老

積分: 144537

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 王國長老 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 hashtag影視迷勳章


17#
發表於 11-12-18 22:09 |只看該作者
尚朋堂仲搵咗黃浩然做代言
http://goldbest.com.hk/ChineseWP/_RC-203.html
            


王國長老

積分: 144537

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 王國長老 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 hashtag影視迷勳章


18#
發表於 11-12-19 19:02 |只看該作者

電陶爐VS電熱板VS電磁爐鐵板

買咗了~
試水中…

temp_photos.jpg



            


別墅

積分: 899


19#
發表於 11-12-30 04:10 |只看該作者
回覆 小倩 的帖子

你買左咩牌子呀? 好用嗎?幾多錢呀?
thanks!!


男爵府

積分: 5476

畀面勳章 BK Milk勳章


20#
發表於 12-3-4 12:06 |只看該作者
小倩 發表於 11-12-19 19:02
買咗了~
試水中…

請問好用嗎?? 可唔可以比"d"用家意見??


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo