想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1673


1#
發表於 11-9-29 12:55 |只看該作者
先聲名,我不是賣廣告,但因睇中e要用好多時間煲中藥,都幾煩,有一次同中e提出,佢介紹左隻中藥煲比我,我用左約2星期,發覺真的比前save time. 係淘寶網買.叫祝x康,有興趣可以睇睇


男爵府

積分: 8049

好媽媽勳章


2#
發表於 11-9-29 13:11 |只看該作者

回覆:south 的帖子

有無圖睇?




伯爵府

積分: 18000

畀面勳章 BK Milk勳章


3#
發表於 11-9-29 13:24 |只看該作者

回覆:超方便中藥煲

我見實惠同日本城都有賣d好方便的中藥煲,價錢由199-399





複式洋房

積分: 191


4#
發表於 11-9-29 13:30 |只看該作者

回覆:south 的帖子

係咪電子中藥煲?
我本來都想買,但聽左好多意見都係話明火好啲。屋企得電磁爐,逼不得已帖左個gas爐





男爵府

積分: 6137


5#
發表於 11-9-29 13:36 |只看該作者
ANY PHOTO?


大宅

積分: 3780


6#
發表於 11-9-29 14:41 |只看該作者
galagalaxia 發表於 11-9-29 13:30
係咪電子中藥煲?
我本來都想買,但聽左好多意見都係話明火好啲。屋企得電磁爐,逼不得已帖左個gas爐:wahah ...

其實我覺得用電子中藥煲冇問題喎,我好多時仲特登星期六日煲多幾劑,唔駛搞到日日煲咁辛苦,最後我食左兩個月都bingo到。

點評

lamlam1609  可否pm中醫ec資料給我和想知道妳用緊邊隻"brand"電子中藥煲 ? thank you  發表於 11-9-29 15:48


伯爵府

積分: 16036


7#
發表於 11-9-29 17:18 |只看該作者
我問過中醫, 佢話兩者差不多不過明火同電煲既水份唔同; 電煲倣瓦煲所以兩者煲出黎係差不多.... 市面上億x通都幾好


大宅

積分: 1673


8#
發表於 11-9-29 19:25 |只看該作者
我冇photo,可以去淘寶網打祝爾康就有好多款,我用既係方文新發明而且係出口裝,有時間睇喇,我吾想比人話賣廣告,因為用過覺得幾方便,故推介出黎,佢唯一吾好係個插頭,不啱香港用,我到樓下電器鋪叫佢地幫手改,費用係$10


伯爵府

積分: 18000

畀面勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 11-9-29 21:49 |只看該作者
本帖最後由 rosaki 於 11-9-29 21:58 編輯




我講實惠同日本城就呢種,超方便,自動熄火, 唔知樓主講邊種~~淘寶買運費唔平,人仔又貴, 一係寄去淘點平少少,但兩貶腳插頭唔安全,始終香港實惠,日本城或電器鋪買安心D,又唔係貴~$199﹣3XX

點評

qqj  我都用呢隻  發表於 11-10-1 18:53


大宅

積分: 2553

畀面勳章


10#
發表於 11-9-30 13:45 |只看該作者
rosaki 發表於 11-9-29 21:49
我講實惠同日本城就呢種,超方便,自動熄火, 唔知樓主講邊種~~淘寶買運費唔平,人仔又貴, 一係寄去 ...

我都係用呢款, 不過因為我宜家每次煲藥係煲剩兩碗
所以都要計時間囉~~ 不過都比明火煲方便好多嚕


大宅

積分: 1673


11#
發表於 11-10-1 15:06 |只看該作者
我其實聽中睇開中e講,祝x康好用,又可預計20小時,而設又是專人設計,故介紹吓比各位參考.有興趣就睇吓,無興趣就當識多的

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo