想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   1


複式洋房

積分: 117


1#
發表於 11-9-30 22:55 |只看該作者
各位, 我11月會見董醫生, 想係見之前去驗定d野, 除咗要驗輸卯管, 仲有邊d要驗呀???
因我個婦科比唔到意見我.


大宅

積分: 2447


2#
發表於 11-10-1 00:07 |只看該作者

回覆:SWANSWAN 的帖子

佢係一個好有心的醫生,放心啦!佢會睇番你地的情況叫你去check嘅




大宅

積分: 1244


3#
發表於 11-10-1 00:15 |只看該作者
我都係11月見董醫生呀!但我同c6之前check 哂婚前檢查冇問題,你c6有冇驗過丁丁呀?一係你快d去家計會check ar!應該11月前都有報告啦!


複式洋房

積分: 117


4#
發表於 11-10-1 00:32 |只看該作者
我c6巳驗丁丁,但我之前好似見過有Jm話要驗血之類,我問婦科醫生,佢話無依d野驗,所以想問吓。因我係高齡,想快d準備做iui。


大宅

積分: 1244


5#
發表於 11-10-1 01:08 |只看該作者
咁其實冇咩要驗喇!到時幾得帶齊所有報告去俾董醫生做參考!之前有jm話c6可以食定GNC蠔皇素黎提高丁丁形態,而家買兩樣產品仲有八五折,我地都買左!我自己就食葉酸囉!做好哂準備去等醫生安排!


子爵府

積分: 10065

BK Milk勳章


6#
發表於 11-10-1 18:42 |只看該作者
我就約12月見董醫生,希望用唔著啦


大宅

積分: 3637


7#
發表於 11-10-1 21:16 |只看該作者

回覆:就快見董醫生

我睇左毛醫生,感覺麻麻,唔知好唔好係仁安做iui



等待....


別墅

積分: 584


8#
發表於 11-10-1 22:07 |只看該作者
我而家睇緊董醫生,佢好好人架。記住第一日帶齊所有報告,咁就可以驗少D


別墅

積分: 584


9#
發表於 11-10-1 22:08 |只看該作者
我而家睇緊董醫生,佢好好人架。記住第一日帶齊所有報告,咁就可以驗少D


別墅

積分: 584


10#
發表於 11-10-1 22:09 |只看該作者
我而家睇緊董醫生,佢好好人架。記住第一日帶齊所有報告,咁就可以驗少D


子爵府

積分: 10065

BK Milk勳章


11#
發表於 11-10-1 22:10 |只看該作者
Vaniessa 發表於 11-10-1 22:08
我而家睇緊董醫生,佢好好人架。記住第一日帶齊所有報告,咁就可以驗少D
其實除C6丁丁報告,我自己要帶d乜報告呢?因為我驗LH, FSH個d已經係上年既事,唔知可唔可以帶埋去俾董醫生睇呢?


別墅

積分: 584


12#
發表於 11-10-1 22:13 |只看該作者
所有野都要帶,我第一日去所有野都比佢睇,佢全部都會影印留底。


複式洋房

積分: 117


13#
發表於 11-10-1 22:14 |只看該作者
回覆 ilovedogs322 的帖子

你提到的FSH指數, 係咪醫生叫你驗嫁?? 我好想驗齊d野, 但我婦科無提供意見比我.


別墅

積分: 584


14#
發表於 11-10-1 22:24 |只看該作者
我都係7月開始睇,佢先睇下有咩要驗,之後m come 第2日驗血。之後等下一個月就開始做。(不過,8月董醫生放假)所以而家先開始,今日打第9日針了。希望成功啦。


複式洋房

積分: 117


15#
發表於 11-10-1 22:38 |只看該作者
回覆 Vaniessa 的帖子

祝你一次成功.


別墅

積分: 584


16#
發表於 11-10-1 22:45 |只看該作者
希望你都早日成功。


大宅

積分: 2154


17#
發表於 11-10-1 22:51 |只看該作者
照輸卵管,等董醫生叫你先好去,因為佢有指定既化驗師,佢先信得過d報告,費事花double 錢。
16 week抽羊水,bb冇事,是仔仔;
21 week BPD 4.86,AC 15.42,FL 3.41
24 week BPD 6.3cm, AC 19.9,FL 4.5,重742g
27 week BPD 7.2cm, AC 23.2,FL 5.1,重1118g
32 week 重4.4 lb;35 week 重5.99 lb;
37 week 重6.99 lb
38周4日,仔仔出生了,重6.4磅。


大宅

積分: 3685


18#
發表於 11-10-1 22:56 |只看該作者
SWANSWAN 發表於 11-9-30 22:55
各位, 我11月會見董醫生, 想係見之前去驗定d野, 除咗要驗輸卯管, 仲有邊d要驗呀???
因我個婦科比 ...

請問妳幾時book董醫生架,因我想知要等幾耐先有得見?

另外,請問要打去邊度book呀?

謝謝妳!



複式洋房

積分: 117


19#
發表於 11-10-1 23:06 |只看該作者
回覆 Shirley321 的帖子

我係打去尖沙咀BOOK嫁, 我第一次打去話唔收新証, 但係早兩星期有JM話引番, 未打去再約, 咁就約到.


大宅

積分: 3685


20#
發表於 11-10-1 23:17 |只看該作者
SWANSWAN 發表於 11-10-1 23:06
回覆 Shirley321 的帖子

我係打去尖沙咀BOOK嫁, 我第一次打去話唔收新証, 但係早兩星期有JM話引番, 未打去再約, 咁就約到. ...

Thank you! 等我試吓先!



首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo