想生BB

跳至

首頁

尾頁
   7


洋房

積分: 61


1#
發表於 10-10-11 20:46 |只看該作者
今日DAY3, 正式做第一次的IUI,醫生開左5日排卵藥(DAY3-7)+2日打針(DAY7,9),DAY11 再返去CHECK.
有無人同我差唔多時間做呢?一齊支持下啦.


別墅

積分: 741


2#
發表於 11-2-18 14:21 |只看該作者
Hi Sweet sweet

我同你個CASE好似, 今日(DAY 3)食排卵藥, 食5日, DAY 7 & DAY 9打針, DAY10見醫生.

可唔可以分享你既經驗?


複式洋房

積分: 242


3#
發表於 11-2-18 19:18 |只看該作者
Hi Sweet~Sweet & MilySin001, 你好,
知道你也是最近做 IUI,
希望大家在這條路上可以互相鼓勵,
我於明天 19/Feb/2011 會取藥吃,
很緊張, 而且自己什麼都不懂,
大家努力啊呀!


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


4#
發表於 11-2-18 20:13 |只看該作者
原帖由 sweet~sweet 於 10-10-11 20:46 發表
今日DAY3, 正式做第一次的IUI,醫生開左5日排卵藥(DAY3-7)+2日打針(DAY7,9),DAY11 再返去CHECK.
有無人同我差唔多時間做呢?一齊支持下啦.


Hi Hi! 我28/3 見生育科E生, 咁我算唔算同你差唔多?

初次見完E生, 最快會幾時開始做呢?


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


5#
發表於 11-2-18 20:52 |只看該作者
我聽日會見醫生呀,咁啱偉澤今日call我話有得見胚胎醫生免費詢,我話C6丁丁形態得3%做IUI都好微,建議C6再驗多次,如果有5%都仲有啲機會做IUI,如果唔係就建議直接做IVF。

唉,我都唸住叫C6驗多次,因為上次個report都幾個月前,依幾個月都有叫佢食蟲草丸同煲花膠湯,希望有改善啦!
感恩


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


6#
發表於 11-2-18 20:54 |只看該作者
rabbit2011,好似係D3度開始療程,我聽日見完都要等M到先可以開始做,嗚。。。
感恩


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


7#
發表於 11-2-19 12:42 |只看該作者
原帖由 chu.c9 於 11-2-18 20:52 發表
我聽日會見醫生呀,咁啱偉澤今日call我話有得見胚胎醫生免費詢,我話C6丁丁形態得3%做IUI都好微,建議C6再驗多次,如果有5%都仲有啲機會做IUI,如果唔係就建議直接做IVF。

唉,我都唸住叫C6驗多次,因為上次個report都幾個月前,依 ...


咁巧合我17/2去偉澤見完胚胎醫生免費詢問. 我C6得18%形態合格, 佢同我講可以做IUI, 我上星期開始煮多D蕃茄+蠔皇素比c6歎. 試吓會唔會好D, 下個月再check多一次丁丁有無改善.
你見咗E生點同你講呀?


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


8#
發表於 11-2-19 14:01 |只看該作者
原帖由 rabbit2010 於 11-2-19 12:42 發表

咁巧合我17/2去偉澤見完胚胎醫生免費詢問. 我C6得18%形態合格, 佢同我講可以做IUI, 我上星期開始煮多D蕃茄+蠔皇素比c6歎. 試吓會唔會好D, 下個月再check多一次丁丁有無改善.
你見咗E生點同你講呀? ...


嘩你C6有18%形態都好好呀,洗埋精好似會再好啲,預祝你IUI成功,趕得切生2011兔B!

我今日第一次見醫生,拎埋之前家計會驗野啲報告去(都舊年5月驗),佢都係話C6形態差啲,話一般4%以下都建議做IVF,不過因為C6份報告太耐,醫生建議重驗,或者試下做IUI先,因為過程中都可以驗到丁丁。

我宜家要等M到就約D2或D3覆診,到時會再check我子宮功能。醫生都叫我先考慮做natural定打針,因為打針谷卵會有多胞胎風險,我宜家唸緊好唔好打針呀。。。

[ 本帖最後由 chu.c9 於 11-2-19 14:11 編輯 ]
感恩


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


9#
發表於 11-2-20 12:34 |只看該作者
原帖由 chu.c9 於 11-2-19 14:01 發表


嘩你C6有18%形態都好好呀,洗埋精好似會再好啲,預祝你IUI成功,趕得切生2011兔B!

我今日第一次見醫生,拎埋之前家計會驗野啲報告去(都舊年5月驗),佢都係話C6形態差啲,話一般4%以下都建議做IVF,不過因為C6份報告太耐,醫生建議 ...


唉! 我要下月28號才正式見E生, 之後M到已經大約20/4, 再D3才正式做, 睇怕生龍多過生兔仔.

當我要行IUI 或 IVF條路預咗打谷卵針. 不過我都會學你咁如果可以先做natrual. 唔得先算,
咁你呢輪要勤力D煲虫草啦. 祝你今次成功, 一擊即中! Yeah!


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


10#
發表於 11-2-20 12:42 |只看該作者
原帖由 chu.c9 於 11-2-18 20:52 發表
我聽日會見醫生呀,咁啱偉澤今日call我話有得見胚胎醫生免費詢,我話C6丁丁形態得3%做IUI都好微,建議C6再驗多次,如果有5%都仲有啲機會做IUI,如果唔係就建議直接做IVF。

唉,我都唸住叫C6驗多次,因為上次個report都幾個月前,依 ...


我都想買虫草比C6食, 但我唔識點整,

[ 本帖最後由 rabbit2010 於 11-2-20 13:07 編輯 ]


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


11#
發表於 11-2-20 16:03 |只看該作者
原帖由 rabbit2010 於 11-2-20 12:34 發表

唉! 我要下月28號才正式見E生, 之後M到已經大約20/4, 再D3才正式做, 睇怕生龍多過生兔仔.

當我要行IUI 或 IVF條路預咗打谷卵針. 不過我都會學你咁如果可以先做natrual. 唔得先算,
咁你呢輪要勤力D煲虫草啦. 祝你 ...

多謝你先^^ 其實講真生兔B龍B都冇所謂,最緊要係個BB健康啫。你C6形態咁好,可能你未見醫生都自然bingo!

我C6食左2個月蟲草丸咋,宜家會每星期煲一次花膠海參湯,可以補腎益精又好似話會令子宮厚啲,大家都可以補下。同埋差唔多排卵就會叫C6食多啲蠔同埋蕃茄希望可以幫到下丁丁形態>.<
感恩


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


12#
發表於 11-2-21 00:31 |只看該作者
原帖由 chu.c9 於 11-2-20 16:03 發表

多謝你先^^ 其實講真生兔B龍B都冇所謂,最緊要係個BB健康啫。你C6形態咁好,可能你未見醫生都自然bingo!

我C6食左2個月蟲草丸咋,宜家會每星期煲一次花膠海參湯,可以補腎益精又好似話會令子宮厚啲,大家都可以補下。同埋差唔 ...


當然想自然bingo啦! 慳番D錢可以將來比BB用嘛!

我C6就每天食善存, 每星期食兩粒蠔皇素, 每日煲蕃茄薯仔湯或餸或總之係蕃茄既野, 而我就睇中E調理身體.
嘩! 原來我做咗咁多嘢! 哈哈!

我都想整海參, 不過一諗起好難整就放棄啦! He He!


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


13#
發表於 11-2-21 08:05 |只看該作者
原帖由 rabbit2010 於 11-2-21 00:31 發表

當然想自然bingo啦! 慳番D錢可以將來比BB用嘛!

我C6就每天食善存, 每星期食兩粒蠔皇素, 每日煲蕃茄薯仔湯或餸或總之係蕃茄既野, 而我就睇中E調理身體.
嘩! 原來我做咗咁多嘢! 哈哈!

我都想整海參, 不過一諗起好 ...

你C6真係乖呀!我C6就唔肯食咁多丸,所以要多啲自然野。其實你地試左幾耐?睇你C6啲數字幾靚呀,係我地依啲得幾%形態先話好難自然bingo啫T_T
整海參真係幾煩,我之前買啲未發果啲係我99搞,佢話又浸咁(99話仲唔可以有油喎)又煲,整左幾日都好硬,煲完湯都好似唔林又難食,如果你想煲可以試啲發好果啲冇咁煩@@


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


14#
發表於 11-2-21 19:54 |只看該作者
原帖由 chu.c9 於 11-2-21 08:05 發表

你C6真係乖呀!我C6就唔肯食咁多丸,所以要多啲自然野。其實你地試左幾耐?睇你C6啲數字幾靚呀,係我地依啲得幾%形態先話好難自然bingo啫T_T
整海參真係幾煩,我之前買啲未發果啲係我99搞,佢話又浸咁(99話仲唔可以有油喎)又煲, ...


C6肯食丸, 但反而輪到我驚佢食得太多, 所以蠔皇素叫佢最多每星期兩粒就夠. 盡量整多D蕃茄. 三月份再驗丁丁會唔會靚D, 到時分享比你知,

真係好, 有99幫你整海參. 我就要靠自己. 發好果啲海參係邊度買架?

睇我D報告, 以30%才合格, 而C6得18%, 其實唔咪好得去邊. 雖然我哋只不過試咗一年到, 但我哋已經係高齡, 要正視呢個問題, 你知啦, 一到高齡, bingo的機會率急速下滑. 唔可以比時間啦. 時間唔等我哋. 我不過我知我一定會Bingo!

咁你呢. 你哋試咗幾耐?


大宅

積分: 2316


15#
發表於 11-2-21 22:06 |只看該作者
我都開始了, 大家加油呀^^

原帖由 sweet~sweet 於 10-10-11 20:46 發表
今日DAY3, 正式做第一次的IUI,醫生開左5日排卵藥(DAY3-7)+2日打針(DAY7,9),DAY11 再返去CHECK.
有無人同我差唔多時間做呢?一齊支持下啦.


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


16#
發表於 11-2-21 22:07 |只看該作者
原帖由 rabbit2010 於 11-2-21 19:54 發表
C6肯食丸, 但反而輪到我驚佢食得太多, 所以蠔皇素叫佢最多每星期兩粒就夠. 盡量整多D蕃茄. 三月份再驗丁丁會唔會靚D, 到時分享比你知,

真係好, 有99幫你整海參. 我就要靠自己. 發好果啲海參係邊度買架?

睇我D報 ...

我冇避孕2年, 積極計日子dodo都有成年, 都未有聲氣, 所以唔想再等咪睇醫生囉! E, 你啲報告話30%先合格, 要求咁高o既? 因為我睇我C6果份就話15%合格~~ 不過你講得o岩, 如果負擔到就唔好拖

發好果啲(急凍)海參, 可以去冰肉舖 (如大昌果D) 或者賣海味果D樓上舖都有呀. 如果你自己煲, 我99教我D海參要拖一拖水先放入煲湯.

我問過個fd (佢都係睇我將要做IUI個醫生), 佢打左5日針就谷左2,3粒卵, 我唸住都照打針啦, 多個機會都好呀, 如果可以孖胎仲可以收工添~ (hehe... 又響度發夢 )


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


17#
發表於 11-2-21 22:11 |只看該作者
原帖由 Dediamond 於 11-2-21 22:06 發表
我都開始了, 大家加油呀^^


加油呀!! 祝大家都一take過BINGO~~~
我都好期待, 第一次咁想快D黎M (因為今個cycle排卵病左, 所以一定冇行)


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


18#
發表於 11-2-22 20:10 |只看該作者
原帖由 Dediamond 於 11-2-21 22:06 發表
我都開始了, 大家加油呀^^



你幾時開始呀? 你都要加油呀! Yeah~


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


19#
發表於 11-2-22 20:31 |只看該作者
原帖由 chu.c9 於 11-2-21 22:07 發表

我冇避孕2年, 積極計日子dodo都有成年, 都未有聲氣, 所以唔想再等咪睇醫生囉! E, 你啲報告話30%先合格, 要求咁高o既? 因為我睇我C6果份就話15%合格~~ 不過你講得o岩, 如果負擔到就唔好拖

發好果啲(急凍)海參, 可以 ...


唔怪得你話我個報告幾好啦, 不過我都會再驗一次, 如果下次進步咗, 甚至合格, 哈!哈!哈! 自信心都番埋嚟.

我都走去大昌望下先, 唉! 成日話唔整唔整, 我諗遲D~~~又係去整.

哈哈! 我都有時都諗我將來生孖胎會點會點, 諗起都開心, 一次過就搞惦晒, 但C6一聽到就怕怕(要駛雙倍$)


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


20#
發表於 11-2-23 08:06 |只看該作者
原帖由 rabbit2010 於 11-2-22 20:31 發表


唔怪得你話我個報告幾好啦, 不過我都會再驗一次, 如果下次進步咗, 甚至合格, 哈!哈!哈! 自信心都番埋嚟.

我都走去大昌望下先, 唉! 成日話唔整唔整, 我諗遲D~~~又係去整.

哈哈! 我都有時都諗我將來生孖 ...

你C6咁乖,加上你每日嘅愛心湯水,丁丁一定會升lv呀 :3
BTW,唔知你有冇睇過有個JM分享過成功提升丁丁質素嘅post,只係一個月都有明顯改善,如果你有時間都可以試下呀!

其實我本身都係想生2個,但整整下又2年都唔知生唔生得切,如果真係可以一炮雙響,我C6都話天意係咁,到時就唸到辦法。佢仲話咁樣擇日開刀就抵,哈哈 -.-""

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo