想生BB

跳至

首頁

尾頁
   3


洋房

積分: 81


1#
發表於 11-9-20 12:08 |只看該作者
開頭唔知以為好易有bb, 結婚頭幾月仲避, 之後無避點知承大半年都唔中, 唉... ...仲以為大家都有問題 , 後尾上網睇下有咩易有bb 方法, 睇下睇下就來左呢到, 家下仲承日day day 上來呢到睇下呢板d人講咩,
好似中左毒咁, 就跟住呢到d jm 買埋紅d 綠d 用, 一心以為想順其自然, 家下好似要做功課咁, 有無人好似我咁呀? 今年我30啦


男爵府

積分: 6108


2#
發表於 11-9-20 12:12 |只看該作者
回覆 CHERRIE711 的帖子

我都近排上多左黎
睇好多jm ge意見
準備試下紅d綠d


大宅

積分: 2064


3#
發表於 11-9-20 12:40 |只看該作者

回覆:有無人等左一年都未有

我五月結,依家都未有。今日剛做左子宮息肉切除手術(子宮內膜吾平坦丫)




大宅

積分: 1089


4#
發表於 11-9-20 12:45 |只看該作者
本人Bingo咗!妳們不如考慮吓用以下用品

現剩餘啲排卵測試棒同埋驗孕測試棒,唔想嗮咗,所以想轉讓俾需要的jm.

Clearblue,英國易孕寶,在萬寧買嘅,一set7支,原價$266 現出讓$200

大衛排卵(LH)檢測試棒約有80支左右, 現出讓$80 ($1元/支)

還餘下幾盒驗孕捧 原價30-40左右 現每盒可出讓 $20/盒 (現約有4盒有Clearblue及萬寧牌)

全部可一齊出讓,我返工在金鍾,可以在地鐵地面交收.有興趣請留emil address我啦.




禁止訪問

積分: 5376


5#
發表於 11-9-20 12:56 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1061


6#
發表於 11-9-20 12:59 |只看該作者

有無人等左一年都未有

除了你們提及的,我仲有睇中/西醫,食過排卵藥添, 加上我的經期30-60曰不等,我已由好急到宜家冇咩感覺,只不斷地默默做功課,雖信心不大但我信我會等到的!!大家一起加油吧!




大宅

積分: 4672


7#
發表於 11-9-20 13:03 |只看該作者
我今年都30歲..同你一样...好想生bb...初時諗法都同你一齊...結婚前一個月我開始無避...好快結婚個個月就有左....但係2個月后又無左...

而家我都等左大半年...每個月一到m來個日中未有m我就用棒棒驗...每個月都好失望, 有時會失望到係到喊...我都驚我就快痴線....

不過係未有前, 我都覺得keep好自己身體,,,食多少少補品...我以前係我阿媽住就有得食...係呢6年搬左出來同老公住, 又工作好忙好小休息, 就無乜補品食過, 我99又吾會煮乜補品我食...even小產左都無囉...我媽咪日日攞補湯來比我, 又買晒d補品叫我得閑就煲下花膠同燕窩...

我都係最近才上親子王國, 睇下人分享點样容易d有bb....我都努力中...

同時, 都要同老公補下身...我媽媽講男人食淮山好...你煲湯咪放少少淮山去煲...同最好大家都要介煙酒同有咖啡因既野...茶呀coffee, 可樂都吾好飲太多...


洋房

積分: 81


8#
發表於 11-9-20 13:11 |只看該作者
呢到個個人都好似好好咁, 好似都會講真心話, 但同朋友就唔想講太多, 可能怕人地覺得自己或c6唔得啦, 你地會咁樣嗎?


洋房

積分: 81


9#
發表於 11-9-20 13:13 |只看該作者
回覆 chaichai1699 的帖子

你係點發現架? 做完有無好好休養番呀


洋房

積分: 81


10#
發表於 11-9-20 13:14 |只看該作者
回覆 princesss8 的帖子

你幾多歲呀


大宅

積分: 3062


11#
發表於 11-9-20 13:15 |只看該作者
回覆 CHERRIE711 的帖子

完全正確!!!

之前好傻試過同d所謂既"朋友"分享, 點知換黎既係"成日聽你講生b,攪左咁耐都未有, 係唔係身體有問題呀?", 再唔係就話"我都就黎結婚啦, 因住我快過你呀"....又有人講"不考有3,無後為大呀!!!"...


所以, 已經學會唔同d所謂既"朋友"講太多... 反之, 上黎同咁多一起作戰既jms們傾下計仲開心, 因為你們是過來人哦!

點評

BFB  我都吾敢同人講呀!!好驚人地覺得我有問題。有苦自己知。  發表於 11-9-26 19:07
BFB  我都吾敢同人講呀!!好驚人地覺得我有問題。有苦自己知。  發表於 11-9-26 19:07
Locwsh  agree x 2~~
我成日比人話冇用...唉...真係心都淡...
我地一定要爭氣呀!~~  發表於 11-9-22 01:15
Locwsh  agree x2~  發表於 11-9-22 01:13
bigbigsnake  你D "朋友"真係......咩年代呀...@@  發表於 11-9-21 12:52
bigbigsnake  你D "朋友"真係......咩年代呀...@@  發表於 11-9-21 12:52
hsm903  大家一齊努力!  發表於 11-9-21 11:18
華娃娃  agree  發表於 11-9-20 23:37


大宅

積分: 3726

畀面勳章


12#
發表於 11-9-20 13:17 |只看該作者
回覆 CHERRIE711 的帖子

會呀,連問朋友都唔敢。好驚,仲越大壓力!

點評

fingerose  exactly 一樣!  發表於 11-9-20 21:47


洋房

積分: 81


13#
發表於 11-9-20 13:24 |只看該作者
回覆 sibylyau 的帖子

咁你小產過即代表都易bingo ar , 大家加油

點評

totokingdom  唔係架,我衰難過之前!  發表於 11-9-20 16:53


大宅

積分: 4672


14#
發表於 11-9-20 13:24 |只看該作者
回覆 debbies 的帖子

我都同你地一样...好少同朋友講呢d...不過都會問下自己阿媽既...

有時我地自己都好有壓力, 需要同你講下分享下...呢到真係一個好地方...

呢到d jm又肯分享佢地d心得...大家過來人就好明白個種心態...加油...

點評

rcbaby  身邊既人好難明白, 加油阿戰友  發表於 11-9-20 13:29


洋房

積分: 81


15#
發表於 11-9-20 13:26 |只看該作者
回覆 totokingdom 的帖子

真係...原來你都同我一樣...哈哈
咁你都係努力梗定點, 有無一年呀, 介唔介意講下幾多歲


大宅

積分: 4672


16#
發表於 11-9-20 13:27 |只看該作者
回覆 CHERRIE711 的帖子

就係衰過, 我中更加驚, 好驚係咪自己有問題...我驚到quit左份工吾做...我係家坐左大半年都未有呀....唉...

而家太悶我又開始揾工...但係心大心細又吾知好無返工...好驚自己吾夠休息又好似上次咁...

點評

totokingdom  我同你好似,又係QUIT埋份工等BINGO!  發表於 11-9-26 20:03


男爵府

積分: 7674


17#
發表於 11-9-20 13:35 |只看該作者
sibylyau 發表於 11-9-20 13:27
回覆 CHERRIE711 的帖子

就係衰過, 我中更加驚, 好驚係咪自己有問題...我驚到quit左份工吾做...我係家坐左 ...

搵e生check 下啦, 唔好自己嚇自己


洋房

積分: 81


18#
發表於 11-9-20 14:06 |只看該作者
回覆 sibylyau 的帖子

如果老公養得起自己, 不如休息耐d, 我老公養唔起我, 養得起我都想休息下


男爵府

積分: 6108


19#
發表於 11-9-20 14:17 |只看該作者
我都唔敢同朋友講
連屋企人都唔敢講
因為好怕佢地會成日問,咁我仲大壓力


男爵府

積分: 6108


20#
發表於 11-9-20 14:18 |只看該作者
回覆 CHERRIE711 的帖子

我都想老公可以養埋我
我可以休息下

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo