想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   1


大宅

積分: 2835


1#
發表於 11-9-22 13:13 |只看該作者
本帖最後由 misshoney821 於 11-9-22 13:13 編輯

好後悔呀...
食左好大碗,薑,醋,蛋,豬腳咩都食晒.............
10個後悔..........
我9月1日DAY1..........CYCLE23-28日....
唉!好後悔呀.......前幾日腰痛又有作嘔感覺架.......
食完先知唔食得...
好後悔呀!!!


別墅

積分: 656

畀面勳章


2#
發表於 11-9-22 13:30 |只看該作者

回覆:等緊BINGO食左薑醋

點解唔食得呀? 我都有食喎



寶寶是我們最珍貴的禮物~~


大宅

積分: 2835


3#
發表於 11-9-22 13:32 |只看該作者
回覆 cslbb 的帖子

人地話薑醋會收縮子宮喎...


別墅

積分: 656

畀面勳章


4#
發表於 11-9-22 13:46 |只看該作者

引用:回覆+cslbb+的帖子 人地話薑醋會收縮子宮

原帖由 misshoney821 於 11-09-22 發表
回覆 cslbb 的帖子

人地話薑醋會收縮子宮喎...
唔係呀化。。。




寶寶是我們最珍貴的禮物~~


大宅

積分: 2835


5#
發表於 11-9-22 13:48 |只看該作者
回覆 cslbb 的帖子

今日去睇中醫問下醫師先...好擔心下...


男爵府

積分: 6885


6#
發表於 11-9-22 14:03 |只看該作者
唔會架,我個fd 大左肚,
中醫叫佢日日食添呀,(因佢太弱)
宜家個b 肥肥白白,好得意.


男爵府

積分: 9414


7#
發表於 11-9-22 14:18 |只看該作者
食左就係食左, 唔使諗咁多
我諗住要時, 有試過戒凍野, d 人話唔食得的我就唔食, 未又係唔中
跟住, 咩都唔理, 鍾意就食, 咁又出奇地中左
所以好多野係整定架, 唔使自責


大宅

積分: 2835


8#
發表於 11-9-22 14:48 |只看該作者
回覆 SS929 的帖子

咁我都好弱下,EC話我腎虛又宮寒,咁唔理咁多啦,食左就算啦,多謝你安慰!


別墅

積分: 822


9#
發表於 11-9-22 21:31 |只看該作者
薑醋補身過喎, 應該無問題嫁?
我小產果時ec都叫我食多D
強媽咪


大宅

積分: 3466


10#
發表於 11-9-22 22:30 |只看該作者

回覆:等緊BINGO食左薑醋

我咁岩都有食,未知bingo前食。我唔敢講有無事,不過暫時感覺良好,希望無事啦!唔好咁擔心啦,我覺得應該唔會有事既。




大宅

積分: 2835


11#
發表於 11-9-23 11:42 |只看該作者
回覆 zoe0214 的帖子

D人話薑醋會令子宮收縮,所以生完要食,小產都要收番個子宮嘛...我估...
我係擔心如果BINGO左,子宮收縮會唔會好易XX

不過既然食左就唔好諗啦!過多幾日就知啦~~


別墅

積分: 757


12#
發表於 11-9-23 13:57 |只看該作者
relax~ 沒事的


男爵府

積分: 6523


13#
發表於 11-9-23 17:40 |只看該作者
回覆 misshoney821 的帖子

但我上網見到有D文章反而話食薑對懷孕婦女好。
http://www.mamastation.com/index.php?option=com_content&view=article&id=2297:ginger-early-pregnancy&catid=38:pregnancy&Itemid=57

再擔心既,你可以問下你相熟既中醫,我都問過我既中醫,佢話我食薑OK 架無問題。

而且,你又唔係生完仔,子宮都脹大過,又點會變縮呢?

唔好自己嚇自己啦,係你既就係你既,放鬆D


複式洋房

積分: 208


14#
發表於 11-9-29 14:25 |只看該作者
小心食野!
本來我有信心第3次ivf成功,腰痛,胸漲又有作嘔感覺架.但錯在唔知唔覺,戥人高興,放胎第5日食左薑醋,即時肚痛,2日後小便時有一pat野柯出黎,心知不妙.
所以一眾jm,小心食野!


大宅

積分: 2835


15#
發表於 11-9-30 11:12 |只看該作者
我今個CYCLE都失敗左!雖然唔知關唔關事,但真係小心D食為妙!


男爵府

積分: 5346


16#
發表於 11-9-30 11:37 |只看該作者
真係唔食得, 想要b的話,飲食真係要好小心.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo