想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3130


1#
發表於 11-9-30 08:54 |只看該作者
請問各位,你地每個月的排卵會否唔同,因為我今個月,今日已經day 20,但仲未排卵呀,點算好呢??

上個月cycle 25日,之前係28-30日,上個月無啦啦早左come,上個月排卵係day 15......


男爵府

積分: 8245


2#
發表於 11-9-30 08:57 |只看該作者
會,每個月排卵都會早或遲.
耐心啲繼續每日check住啦.


伯爵府

積分: 15695


3#
發表於 11-9-30 09:15 |只看該作者
會唔會係你緊張, 令排卵遲左呢?
放鬆d啦~~~
好快就黎架喇


大宅

積分: 3130


4#
發表於 11-9-30 09:26 |只看該作者
回覆 Mochamiu 的帖子

今個月係第三個cycle,我都無好緊張了,上個月就好緊張lor,但今個月我病左,唔知有無關係呢??


大宅

積分: 3130


5#
發表於 11-9-30 09:27 |只看該作者
回覆 gordonccc 的帖子

係啦,今日都day 20喇,仲未有,都唔知想點,但我今個月病左,唔知有無影響??


伯爵府

積分: 15695


6#
發表於 11-9-30 09:29 |只看該作者
回覆 candon 的帖子

放鬆d, 我上次day50先排都bingo啦, 但后尾小x左
e家等梗m小姐黎再試過
加油呀!!
一齊做媽媽~~~


大宅

積分: 3130


7#
發表於 11-9-30 09:56 |只看該作者
回覆 Mochamiu 的帖子

day 50?你cycle一向係多少日架??

你都要努力呀....

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo