烹飪搵食

跳至

首頁
12

尾頁
   6


子爵府

積分: 12071


1#
發表於 12-10-28 09:46 |只看該作者
好用嗎?方便嗎?我想買啊,邊度平d




珊瑚宮

積分: 107223


2#
發表於 12-10-28 10:15 |只看該作者
台灣大同牌不銹鋼膽10人電飯煲$56x,香港巳有代理了!
http://www.baby-kingdom.com/foru ... &fromuid=572967
玩具萬歲!


子爵府

積分: 12071


3#
發表於 12-10-28 10:21 |只看該作者

引用:台灣大同牌不銹鋼膽10人電飯煲$56x,香港巳

原帖由 fitfish 於 12-10-28 發表
台灣大同牌不銹鋼膽10人電飯煲$56x,香港巳有代理了!
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthrea ...
tks ,我就系啱啱睇完你嘅post, 咁系咪長發最平吖




珊瑚宮

積分: 107223


4#
發表於 12-10-28 10:26 |只看該作者
如要搭車來買,要加車錢就不化算

現在長發無標價(可能驚賣得平,比行家炳)

Tel 24978499

你打去問下幾錢

去到可 lur 佢減價的

玩具萬歲!


子爵府

積分: 12071


5#
發表於 12-10-28 10:30 |只看該作者

引用:如要搭車來買,要加車錢就不化算現在長發無

原帖由 fitfish 於 12-10-28 發表
如要搭車來買,要加車錢就不化算

現在長發無標價(可能驚賣得平,比行家炳)
ok ok, tks




珊瑚宮

積分: 107223


6#
發表於 12-10-28 10:30 |只看該作者
旺角始創有擺(but not sure)

以前話地庫

昨日apple 報話2樓

打去代理check下
玩具萬歲!


子爵府

積分: 12071


7#
發表於 12-10-28 10:36 |只看該作者

引用:旺角始創有擺(but+not+sure)以前話地庫昨日

原帖由 fitfish 於 12-10-28 發表
旺角始創有擺(but not sure)

以前話地庫
今日代理會不會唔返工,旺角我近,晏d去睇睇,thank you




珊瑚宮

積分: 107223


8#
發表於 12-10-28 10:44 |只看該作者
旺角主力sale隻小太陽沙冰机

有家庭版,職業版

職業版我在淘宝見過,約人仔七八百元(應係真貨)因好多冒牌
玩具萬歲!


珊瑚宮

積分: 107223


9#
發表於 12-10-28 10:45 |只看該作者
babywater 發表於 12-10-28 10:36
今日代理會不會唔返工,旺角我近,晏d去睇睇,thank you

睇完番來報料.
玩具萬歲!


子爵府

積分: 12071


10#
發表於 12-10-28 10:47 |只看該作者

引用:Quote:babywater+發表於+12-10-28+10:36+今

原帖由 fitfish 於 12-10-28 發表
睇完番來報料.
ok, 香港系咪得一款
1351392448976.jpg




珊瑚宮

積分: 107223


11#
發表於 12-10-28 11:39 |只看該作者
回覆 babywater 的帖子

行貨只得此款

有橙同綠2色

問下有無蒸籠配?
玩具萬歲!


大宅

積分: 4802


12#
發表於 12-10-29 01:00 |只看該作者
no ar! panasonic is the best for me!


子爵府

積分: 12071


13#
發表於 12-10-29 09:23 |只看該作者

引用:回覆+babywater+的帖子 行貨只得此款有橙

原帖由 fitfish 於 12-10-28 發表
回覆 babywater 的帖子

行貨只得此款
旺角698x0.9,又冇嘢送,最尾都系去左青衣買,送咗本"電鍋王",一支清洁剂,




珊瑚宮

積分: 107223


14#
發表於 12-10-30 10:34 |只看該作者
babywater 發表於 12-10-29 09:23
旺角698x0.9,又冇嘢送,最尾都系去左青衣買,送咗本"電鍋王",一支清洁剂,



...
咁醒!識坐車去青衣?

幾錢個煲?

玩具萬歲!


子爵府

積分: 12071


15#
發表於 12-10-30 21:14 |只看該作者

引用:Quote:babywater+發表於+12-10-29+09:23+旺

原帖由 fitfish 於 12-10-30 發表
咁醒!識坐車去青衣?

幾錢個煲?
佢標$588,我買$568,返來已經用咗兩日,好好用,又夠大




珊瑚宮

積分: 107223


16#
發表於 12-10-30 21:23 |只看該作者
babywater 發表於 12-10-30 21:14
佢標$588,我買$568,返來已經用咗兩日,好好用,又夠大
佢初初係標$568架,咁醒識講價添!

有人話用佢燉豆漿好靚,又唔會滾潟.

你去奇摩部落格,you tube,好多人介紹佢的用法.

如你識post相片,開post介紹下丫.


玩具萬歲!


子爵府

積分: 12071


17#
發表於 12-10-30 21:46 |只看該作者

引用:Quote:babywater+發表於+12-10-30+21:14+佢

原帖由 fitfish 於 12-10-30 發表
佢初初係標$568架,咁醒識講價添!

有人話用佢燉豆漿好靚,又唔會滾潟.
哩本書都好正,值成百蚊架
myphoto.jpg




子爵府

積分: 10168


18#
發表於 12-10-30 21:57 |只看該作者
同道中人!暑假在旺角買,講完價,要$600, 送三盒冼衣粉,三枝清潔劑,之前在黃大仙商場見賣$550, 又唔買(考慮),後來都係決定買,點知間店又close咗,所以貴D買咗就算!一買咗就即用,依家日日都靠嗮佢,My love!


子爵府

積分: 10168


19#
發表於 12-10-30 22:01 |只看該作者
唔記得報告埋,重有本書送!


子爵府

積分: 12071


20#
發表於 12-10-30 22:24 |只看該作者

引用:唔記得報告埋,重有本書送!

原帖由 boyboylo 於 12-10-30 發表
唔記得報告埋,重有本書送!
你買好抵吖




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo