想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 2240


1#
發表於 11-9-28 15:34 |只看該作者
我上次m係9月3日cycle30-32,應該18號(day16)排卵,呢幾日都有keep check 紅d,
昨天day25紅d都係同之前一樣得個控,仲好心急咁用埋clearblue digital,結果係失望,
到夜晚又再死心不息咁check多次紅d,今次好似深左dd,但係明明朝早用clearblue都
冇,叫自己唔好諗多左啦...今朝諗住玩多一次紅d啦,真係深色左,即刻試埋綠d同萬0牌,
又真係有個印喎...?但係昨天先用完cb係冇,同埋聽其他jm講,綠d係要到m期先有反應,
我仲有成4,5日喎,咁快有反應?係咪我眼花??@_@


大宅

積分: 1729


2#
發表於 11-9-28 15:35 |只看該作者


男爵府

積分: 6108


3#
發表於 11-9-28 15:49 |只看該作者
cb未驗到?


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


4#
發表於 11-9-28 15:53 |只看該作者
似喎~


男爵府

積分: 8245


5#
發表於 11-9-28 15:53 |只看該作者
我都係排卵後第11日check紅d.
見有30%深粗,
第二日已經60%深粗喇,
咁綠d就見到淺線,
個日係排卵後第12日.


大宅

積分: 2240


6#
發表於 11-9-28 15:56 |只看該作者
回覆 bb_pig_bb 的帖子

昨天用cb係冇架,今日淨係用左紅綠d同萬0,諗住過幾日先用多次cb


大宅

積分: 2240


7#
發表於 11-9-28 16:01 |只看該作者
回覆 gordonccc 的帖子

我之前紅d都真係得個控,最慘係心急走去用cb都係冇,失望到呢......
今日應該係排卵後day10,原來差一日真係會咁大分別(紅d)


翡翠宮

積分: 93904

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 畀面勳章


8#
發表於 11-9-28 16:12 |只看該作者
咁過多幾日再驗下
◕順其自然啦~♥ ◕


伯爵府

積分: 15695


9#
發表於 11-9-28 18:39 |只看該作者


子爵府

積分: 12342


10#
發表於 11-9-28 18:42 |只看該作者
似呀~


別墅

積分: 645


11#
發表於 11-9-28 18:47 |只看該作者
我由排卵到今日都14日啦...紅d日日都係一樣色..得淺紅...無深過...綠d白雪雪..唔知中唔中...今日買左cb digital..聽日check下先~


子爵府

積分: 12822

畀面勳章


12#
發表於 11-9-28 19:12 |只看該作者


大宅

積分: 3466


13#
發表於 11-9-28 19:28 |只看該作者

回覆:好似真係中左!?

似呀!




大宅

積分: 2240


14#
發表於 11-9-28 19:44 |只看該作者
不過真係好淺色,希望過兩日會深d啦


珍珠宮

積分: 48611

虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 食得好勳章 美好大世界2017勳章


15#
發表於 11-9-28 20:59 |只看該作者
kittenlucky 發表於 11-9-28 15:34
我上次m係9月3日cycle30-32,應該18號(day16)排卵,呢幾日都有keep check 紅d,
昨天day25紅d都係同之前一樣得 ...

我都係18號排卵~今日有谷m feel

打算過多幾日先check~

係呢...你有無咩bingo feel呀?


別墅

積分: 627


16#
發表於 11-9-28 21:07 |只看該作者

回覆:kittenlucky 的帖子

我m唔準,兩個月一次,應該9月24日會到,但到昨天都未,所以我買cb-d驗都係未懷孕,我都超級勁失望,但體溫一直36.7-37.3!仲有少少下腹刺刺地痛,唉!真係煩!




男爵府

積分: 8298


17#
發表於 11-9-28 21:10 |只看該作者
好似


別墅

積分: 559


18#
發表於 11-9-28 21:10 |只看該作者


別墅

積分: 627


19#
發表於 11-9-28 21:14 |只看該作者

回覆:cherryrabbit 的帖子

係呀!我都覺得好似呀!其實cb-d應該好準架!我等多幾日再驗下喇!




大宅

積分: 2240


20#
發表於 11-9-28 22:12 |只看該作者

回覆:qqlun 的帖子

其實又真係冇乜特別feel,係前幾日至依家間唔中都有少少谷m feel,但又冇平時咁痛,有時都會諗係自己心理作用,另外平時m前有胸痛,今次就早咗,係排卵後幾日就開始痛喇
你夠期驗未呀?或者試吓紅d先吖




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo