烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 7522


1#
發表於 12-10-29 21:35 |只看該作者
想買來自己煮,邊度有得賣?




大宅

積分: 4345


2#
發表於 12-10-29 21:39 |只看該作者

引用:想買來自己煮,邊度有得賣? +

原帖由 kaka-bb 於 12-10-29 發表
想買來自己煮,邊度有得賣?
煮好“梅“的,点解吾食刺身?


男爵府

積分: 7522


3#
發表於 12-10-29 21:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+kaka-bb+於+12-10-29+發表想

原帖由 kwokangel 於 12-10-29 發表
煮好“梅“的,点解吾食刺身?
我想做石燒




男爵府

積分: 7715


4#
發表於 12-10-29 23:12 |只看該作者

回覆:邊度買大隻牡丹蝦?

我通常上網訂



大宅

積分: 1853


5#
發表於 12-10-30 00:47 |只看該作者
回覆 ce3021 的帖子

請問有冇大隻的,可以比個網址我嗎.


男爵府

積分: 7522


6#
發表於 12-10-30 09:57 |只看該作者

引用:我通常上網訂

原帖由 ce3021 於 12-10-29 發表
我通常上網訂
我都想知呀




侯爵府

積分: 23395


7#
發表於 12-10-30 10:00 |只看該作者
ce3021 發表於 12-10-29 23:12
我通常上網訂

有無話要訂幾多先送?有無LINK可以望望?


男爵府

積分: 8952


8#
發表於 12-10-30 14:56 |只看該作者

回覆:邊度買大隻牡丹蝦?

銅鑼灣廣利行應該有,不過唔知係唔係你要的size.




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo