烹飪搵食

跳至

首頁
12

尾頁
   1


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1#
發表於 12-10-30 00:04 |只看該作者
整得好樣衰喎
myphoto.jpg



緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


2#
發表於 12-10-30 08:28 |只看該作者

引用:整得好樣衰喎+ +

原帖由 ChammyMAMA 於 12-10-30 發表
整得好樣衰喎
有無人救下我呀



緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


水晶宮

積分: 72332

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 開心吸收勳章 hashtag影視迷勳章 大廚勳章


3#
發表於 12-10-30 09:17 |只看該作者
睇個樣係失敗左, 冇起裙邊, 你有冇改個份量? 馬卡龍係好難整架, 好多地方要注意


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


4#
發表於 12-10-30 10:27 |只看該作者

引用:睇個樣係失敗左,+冇起裙邊,+你有冇改個份量

原帖由 廷廷媽 於 12-10-30 發表
睇個樣係失敗左, 冇起裙邊, 你有冇改個份量? 馬卡龍係好難整架, 好多地方要注意 ...
我第一次整咋




緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


禁止訪問

積分: 13094

大廚勳章 畀面勳章


5#
發表於 12-10-30 10:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


6#
發表於 12-10-30 10:49 |只看該作者

引用:無起裙邊+-+你有無減糖?面唔夠滑及表面有洞

原帖由 vicky_cheun 於 12-10-30 發表
無起裙邊 - 你有無減糖?
面唔夠滑及表面有洞 - 蛋白打得太挺身
我減咗十克糖霜,蛋白係咪打過龍呀



緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


水晶宮

積分: 57562

牛年勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


7#
發表於 12-10-30 10:57 |只看該作者
ChammyMAMA 發表於 12-10-30 10:49
我減咗十克糖霜,蛋白係咪打過龍呀

樓主你自己都話你係第一次做, 點解5跟足食譜去做呢?
馬卡龍係一款難度極高既甜品, 我做過不下50次, 直到而家, 都5係次次都做得成功, 間5中都會失下手~
馬卡龍失敗可以有好多原因, 岀5到裙邊最大機會係糖份量5夠, 蛋白打過龍會令個面糊過份挺身, 所以你會見到你焗起既成品有個尖尖, 同埋馬卡龍面有好多窿窿, 你焗前有無'鄧'下個面糊先焗 ?
建議你跟足原食譜從頭做多一次, 如果成品依然5得, 先再研究係邊度出左問題~


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


8#
發表於 12-10-30 11:04 |只看該作者

引用:Quote:ChammyMAMA+發表於+12-10-30+10:49+

原帖由 uhtcl2006 於 12-10-30 發表
樓主你自己都話你係第一次做, 點解5跟足食譜去做呢?
馬卡龍係一款難度極高既甜品, 我做過不下50次, 直到而 ...
因為我驚太甜



緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


水晶宮

積分: 57562

牛年勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


9#
發表於 12-10-30 11:10 |只看該作者
ChammyMAMA 發表於 12-10-30 11:04
因為我驚太甜

知道問題所在, 就從新出發......
從失敗中學習.....先會學到更多......
如果樓主接受5到失敗, 我建議你5好做馬卡龍.....
因為做馬卡龍真係好氣人架, 我都試過做一次5得, 跟手又做第2次, 第3次, 都係5得.....真係會令人好down......
所以樓主都要有心理準備, 隨時做多10次8次都未必成功.....
焗得起都5代表係成功......
最緊要調整心好情先動手, 祝成功~


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


10#
發表於 12-10-30 11:12 |只看該作者

引用:Quote:ChammyMAMA+發表於+12-10-30+11:04+

原帖由 uhtcl2006 於 12-10-30 發表
知道問題所在, 就從新出發......
從失敗中學習.....先會學到更多......
如果樓主接受5到失敗, 我建議你5好 ...
我會努力嘗試架喇



緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


禁止訪問

積分: 13094

大廚勳章 畀面勳章


11#
發表於 12-10-30 12:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7694


12#
發表於 12-10-30 12:43 |只看該作者
點先叫做成功整到馬卡龍呢???
我好想知ar~!!


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


13#
發表於 12-10-30 12:48 |只看該作者

引用:馬卡龍係唔可以減糖嫁,條裙邊係要靠糖溶先

原帖由 vicky_cheun 於 12-10-30 發表
馬卡龍係唔可以減糖嫁,條裙邊係要靠糖溶先至會出到,所以唔夠糖一定唔會有裙邊。

另外蛋白要瀉瀉地先至ok ...
即係蛋白不用企身?我下次唔敢減糖喇



緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


禁止訪問

積分: 13094

大廚勳章 畀面勳章


14#
發表於 12-10-30 12:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


15#
發表於 12-10-30 12:59 |只看該作者

引用:我通常打到好企身,然後一路壓下佢撈下佢,

原帖由 vicky_cheun 於 12-10-30 發表
我通常打到好企身,然後一路壓下佢撈下佢,直至佢瀉身。
杏仁粉邊隻會幼細D,我喺二德買幼嗰隻,食落都食到小小杏仁



緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


水晶宮

積分: 57562

牛年勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


16#
發表於 12-10-30 12:59 |只看該作者
ChammyMAMA 發表於 12-10-30 12:48
即係蛋白不用企身?我下次唔敢減糖喇

樓主不如上去u-tube search d片睇下人地點做啦.....


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


17#
發表於 12-10-30 13:04 |只看該作者

引用:Quote:ChammyMAMA+發表於+12-10-30+12:48+

原帖由 uhtcl2006 於 12-10-30 發表
樓主不如上去u-tube search d片睇下人地點做啦.....
其實我上去睇過架喇,睇人整好似好易,但整落一D都唔易



緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


禁止訪問

積分: 13094

大廚勳章 畀面勳章


18#
發表於 12-10-30 13:08 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 57562

牛年勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


19#
發表於 12-10-30 13:10 |只看該作者
ChammyMAMA 發表於 12-10-30 13:04
其實我上去睇過架喇,睇人整好似好易,但整落一D都唔易



...

功多藝熟呀, 5好唸住一步登天......
杏仁粉果度, 我自己買左返嚟, 會過篩幾次, 跟住粗粒既會磨碎/'中'碎先用~
杏仁粉磨得越幼細, 成品表面越平滑~


大宅

積分: 4074


20#
發表於 12-10-30 13:12 |只看該作者

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo