烹飪搵食

跳至

首頁
12

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 47850

醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1#
發表於 12-10-30 10:36 |只看該作者
我想問
我有個之前裝薑醋既大玻璃樽
其實用黎放曬好既果皮 ok 嗎?


子爵府

積分: 11722


2#
發表於 12-10-30 11:22 |只看該作者

回覆:biancaho7 的帖子

Ok



點評

biancaho7  thanks  發表於 12-10-30 11:47


寶石宮

積分: 281776


3#
發表於 12-10-30 12:58 |只看該作者

回覆:儲存果皮

ok,但係鐵餅罐至係最正


寶石宮

積分: 434341

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 12-10-30 13:09 |只看該作者
OK, 不過我用防潮箱


翡翠宮

積分: 92598

2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


5#
發表於 12-10-30 13:18 |只看該作者
milktealai 發表於 12-10-30 12:58
ok,但係鐵餅罐至係最正

99比咗罐成40年既果皮我都係用鐵罐裝架!


大宅

積分: 4602


6#
發表於 12-10-30 13:39 |只看該作者
鐵礶一流,又輕身


寶石宮

積分: 281776


7#
發表於 12-10-30 14:13 |只看該作者

引用:Quote:ok,但係鐵餅罐至係最正99比咗罐成40

原帖由 alicemic 於 12-10-30 發表
99比咗罐成40年既果皮我都係用鐵罐裝架!
40年羨慕死我喇


珍珠宮

積分: 47850

醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


8#
發表於 12-10-30 14:15 |只看該作者
alicemic 發表於 12-10-30 13:18
99比咗罐成40年既果皮我都係用鐵罐裝架!



40年...


寶石宮

積分: 281776


9#
發表於 12-10-30 14:16 |只看該作者

引用:Quote:ok,但係鐵餅罐至係最正99比咗罐成40

原帖由 alicemic 於 12-10-30 發表
99比咗罐成40年既果皮我都係用鐵罐裝架!
我有罐32年,我當佢係寶


翡翠宮

積分: 92598

2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


10#
發表於 12-10-30 14:32 |只看該作者

引用:Quote:99比咗罐成40年既果皮我都係用鐵罐裝

原帖由 milktealai 於 12-10-30 發表
我有罐32年,我當佢係寶
果隻果皮已经擺到黑忟忟,上次送咗—小袋比人,個婆婆—睇就話好嘢嚟,可以入藥醫久咳,仲話而家市面果啲成個綠色嘅新會柑唔正宗,拎四會柑扮新會柑,搞到我唔敢買呀!


寶石宮

積分: 281776


11#
發表於 12-10-30 14:38 |只看該作者

引用:Quote:我有罐32年,我當佢係寶果隻果皮已经

原帖由 alicemic 於 12-10-30 發表
果隻果皮已经擺到黑忟忟,上次送咗—小袋比人,個婆婆—睇就話好嘢嚟,可以入藥醫久咳,仲話而家市面果啲成 ...
我識人响果欄攞,今年我曬咗兩箱,整到我頭暈


寶石宮

積分: 281776


12#
發表於 12-10-30 14:40 |只看該作者

引用:Quote:我有罐32年,我當佢係寶果隻果皮已经

原帖由 alicemic 於 12-10-30 發表
果隻果皮已经擺到黑忟忟,上次送咗—小袋比人,個婆婆—睇就話好嘢嚟,可以入藥醫久咳,仲話而家市面果啲成 ...
我都有樽40幾年嘅咸金桔,啲金桔已經化晒


翡翠宮

積分: 92598

2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


13#
發表於 12-10-30 14:44 |只看該作者

引用:Quote:果隻果皮已经擺到黑忟忟,上次送咗—

原帖由 milktealai 於 12-10-30 發表
我識人响果欄攞,今年我曬咗兩箱,整到我頭暈
我自己就唔識分,婆婆話正宗新會柑唔會綠成咁喎!


翡翠宮

積分: 92598

2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


14#
發表於 12-10-30 14:48 |只看該作者

引用:Quote:果隻果皮已经擺到黑忟忟,上次送咗—

原帖由 milktealai 於 12-10-30 發表
我都有樽40幾年嘅咸金桔,啲金桔已經化晒
我都有樽30幾年嘅咸柑桔,又係黑忟忟嘅,但上層已经結咗晶,啲水又越嚟越少,知唔知咁係咪正常架?擺多幾年之後會唔會乾晒架??


寶石宮

積分: 281776


15#
發表於 12-10-30 14:55 |只看該作者

引用:Quote:我都有樽40幾年嘅咸金桔,啲金桔已經

原帖由 alicemic 於 12-10-30 發表
我都有樽30幾年嘅咸柑桔,又係黑忟忟嘅,但上層已经結咗晶,啲水又越嚟越少,知唔知咁係咪正常架?擺多幾年 ...
唔怕㗎,“畢“小小加水後,仍然好咸㗎


公爵府

積分: 27587

熱血金章 畀面勳章


16#
發表於 12-10-30 15:48 |只看該作者
Very OK!


珍珠宮

積分: 33536

最關心BB問題熱投勳章 育兒性格勳章 DHA勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


17#
發表於 12-10-30 16:25 |只看該作者
40 年.......


男爵府

積分: 6190

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


18#
發表於 12-10-30 16:28 |只看該作者

回覆:儲存果皮

請問奶粉罐得唔得呀?

2009年11月15日8點半穿水入醫院,11月16日凌晨2點半在QE生咗 囡囡。 囡囡有3.21kg~


珍珠宮

積分: 47850

醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


19#
發表於 12-10-30 16:54 |只看該作者
alicemic 發表於 12-10-30 14:32
果隻果皮已经擺到黑忟忟,上次送咗—小袋比人,個婆婆—睇就話好嘢嚟,可以入藥醫久咳,仲話而家市面果啲成 ...
咁正宗新會柑應該係咩色呢


子爵府

積分: 12132

畀面勳章 BK Milk勳章


20#
發表於 12-10-30 17:05 |只看該作者
我媽咪教我如果有陽光得閒就攞出嚟曬下。

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo