想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 45284


1#
發表於 11-7-25 13:00 |只看該作者
本人e+37yrs, 以前細個果陣唔識諗,落左2個.e+我又想同男友生番個bb,但佢唔想佢話我身體差又話我未定性,唉!我都就快40歲啦!咁都叫未定性?其實我男友好鍾意小朋友,但佢又怕我係高齡產婦,又怕自已照顧唔到個小朋友,有時我覺得係佢諗多左............


大宅

積分: 2401


2#
發表於 11-7-25 13:44 |只看該作者
有無check紅d & 體溫呀???


男爵府

積分: 7891

畀面勳章 環保接龍勳章


3#
發表於 11-7-25 13:46 |只看該作者
ddfannybb 發表於 11-7-25 13:00
本人e+37yrs, 以前細個果陣唔識諗,落左2個.e+我又想同男友生番個bb,但佢唔想佢話我身體差又話我未定 ...

你宜家37仲有機會, 過左40, 自然懷孕既機會接近0%. 生bb唔係一個人既事, 你咁尊重男友既想法, 你有冇同你男友溝通過你自己既想法? 你仲要考慮bb既幸福, 你宜家終生伴侶都未肯定, 你可唔可以俾到bb個穩定既家?
囡囡於2月14日(36周2日)出世, 重2.96公斤


大宅

積分: 2447


4#
發表於 11-7-25 13:56 |只看該作者
要生BB首先你地要結左婚先囉...要給BB一個完整及健康的家!!!

點評

viva4ever  咪就係~  發表於 11-9-28 21:32


男爵府

積分: 7674


5#
發表於 11-7-25 14:05 |只看該作者
ice_kiola 發表於 11-7-25 13:56
要生BB首先你地要結左婚先囉...要給BB一個完整及健康的家!!!

同意 ~


禁止訪問

積分: 24953

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章


6#
發表於 11-7-25 14:11 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 877


7#
發表於 11-9-28 16:45 |只看該作者
oasisss 發表於 11-7-25 13:44
有無check紅d & 體溫呀???


別墅

積分: 877


8#
發表於 11-9-28 16:47 |只看該作者
oasisss 發表於 11-7-25 13:44
有無check紅d & 體溫呀???

請問甚麼是 "check紅d" ?

點評

bbnboot  紅d 係check 排卵, 綠d 係check 有冇bingo~  發表於 11-9-28 17:06


子爵府

積分: 10340

2018復活節勳章


9#
發表於 11-9-28 20:26 |只看該作者
我第1胎係37既時候生既
衣家41, 岩岩開始追第2個; 好可能已經追唔到la, 會放鬆心情, 順其自然.
咁遲先生, 係因為經濟問題, 我唔信天生天養, 所以要肯定自己有能力啤到一定既生活條件下, 我先敢生.
Monkey媽媽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo