想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 283


1#
發表於 11-9-26 01:23 |只看該作者
今日開始食排卵丸,唔知有幾多jm食排卵丸而bingo......




大宅

積分: 1088


2#
發表於 11-9-26 09:55 |只看該作者

回覆:becky1108 的帖子

我食左第1個cycle就bingo, 依家9wk, 醫生話我算快bingo




大宅

積分: 4691


3#
發表於 11-9-26 10:02 |只看該作者
iris222 發表於 11-9-26 09:55
我食左第1個cycle就bingo, 依家9wk, 醫生話我算快bingo
咁你係唔係醫生叫你食架??


別墅

積分: 714


4#
發表於 11-9-26 10:34 |只看該作者
Iris222,
請問你食左有冇唔舒服,或者食左之後有咩注意,係咪又要check住照卵泡,因為我個醫生話我嚟緊個cycle可以開始食。


大宅

積分: 1088


5#
發表於 11-9-26 11:06 |只看該作者

回覆:kimchibb 的帖子

係,因為我有多囊卵巢




大宅

積分: 1088


6#
發表於 11-9-26 11:09 |只看該作者

回覆:saronald 的帖子

食完之後排卵時個肚成曰痛痛地頂住咁囉




大宅

積分: 1044


7#
發表於 11-9-26 23:54 |只看該作者
iris222 發表於 11-9-26 09:55
我食左第1個cycle就bingo, 依家9wk, 醫生話我算快bingo
我想問係咪要去睇婦科開排卵藥架??唔該!!


男爵府

積分: 5346


8#
發表於 11-9-27 11:41 |只看該作者
我今個月好遲仲未來, 驗過唔係bingo, 醫生開了荷爾蒙俾我食, 昨晚食完. 佢話會2個星期內會來經. 其實我試了已經第5個cycle仲未得, 已經4字頭, 都想問醫生何否食排卵丸而快快bingo呢?

會有副作用嗎?


用戶要求終止服務

積分: 2491


9#
發表於 11-9-27 23:51 |只看該作者
醫生叫我食排卵丸由day2開始食到day5 wor, 唔通有唔同?


男爵府

積分: 6137


10#
發表於 11-9-28 00:00 |只看該作者
食完易dbingo?


男爵府

積分: 6662

BK Milk勳章


11#
發表於 11-9-28 07:22 |只看該作者

引用:食完之後排卵時個肚成曰痛痛地頂住咁囉 +

原帖由 iris222 於 11-09-26 發表
食完之後排卵時個肚成曰痛痛地頂住咁囉
我都係咁




男爵府

積分: 6662

BK Milk勳章


12#
發表於 11-9-28 07:24 |只看該作者

回覆:今日day 5 開始食排卵丸。

D幾do 會易中




複式洋房

積分: 283


13#
發表於 11-9-28 07:44 |只看該作者

回覆:今日day 5 開始食排卵丸。

食完排卵丸隔幾多日排卵。




大宅

積分: 1519


14#
發表於 11-9-28 07:58 |只看該作者
回覆 iris222 的帖子

Me too!!! I am also took it and fall pregnant on the 1st cycle. But I just realize I'm pregnant yesterday, which is Day 39. I went to blood test this morning and hopefully everything is fine. I do calculate that from the conception until now, my baby should be 3 weeks now.

點評

iris222    發表於 11-9-28 14:10


大宅

積分: 1088


15#
發表於 11-9-28 13:59 |只看該作者
jojo1202 發表於 11-9-26 23:54
我想問係咪要去睇婦科開排卵藥架??唔該!!

我就係睇婦科囉, 但我都唔清楚普通科會唔會開wor~


大宅

積分: 1977


16#
發表於 11-9-28 14:03 |只看該作者
回覆 iris222 的帖子

睇婦科點都好d。


大宅

積分: 1088


17#
發表於 11-9-28 14:07 |只看該作者
qwbear 發表於 11-9-27 11:41
我今個月好遲仲未來, 驗過唔係bingo, 醫生開了荷爾蒙俾我食, 昨晚食完. 佢話會2個星期內會來經. 其實我試了 ...

我問過醫生, 醫生話食排卵藥無副作用, 唔會對bb有影響


大宅

積分: 1088


18#
發表於 11-9-28 14:11 |只看該作者
becky1108 發表於 11-9-28 07:44
食完排卵丸隔幾多日排卵。

我就食完大約7-8日左右排卵, 你可以用紅d keep check住


別墅

積分: 568


19#
發表於 11-9-28 15:39 |只看該作者

回覆:今日day 5 開始食排卵丸。

咁請問食咗排卵藥後可唔可以照食中藥?




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo