想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3538


1#
發表於 11-9-28 17:56 |只看該作者
我試左2個月就有左個囝,但想要第二個就試左成年多少少都無,幾個月之前睇左醫生,驗左血,掃描左子宮,加其他,老公都檢查左,都話無事,準備照輸卵管睇下有無失左,之後醫生話最後一樣就會幫幫我地,因為我好想快d有,所以試左約9個月就睇醫生,希望佢會幫到我地,好擔心如果真係失左??


別墅

積分: 645


2#
發表於 11-9-28 18:42 |只看該作者
唔好擔心..上天自有安排~平時有無check排卵?


禁止訪問

積分: 18357

畀面勳章 BK Milk勳章


3#
發表於 11-9-28 18:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3939


4#
發表於 11-9-28 21:51 |只看該作者

回覆:好擔心呀

我都情況同你一樣!生第一個時話有就有,生第二個我等左一年半,岩岩先bingo呀!開頭量體溫,睇中醫食中藥都唔得!
之後用平常心對待,幾個月後就bingo了!不要灰心!





大宅

積分: 3538


5#
發表於 11-9-28 22:12 |只看該作者
回覆 sisi6 的帖子

我無呀,因為我住英國,無聽過有哩d賣


大宅

積分: 3538


6#
發表於 11-9-28 22:13 |只看該作者
回覆 summerpo 的帖子

但係人地話要做手術,好驚呀


大宅

積分: 3538


7#
發表於 11-9-28 22:14 |只看該作者
回覆 翹翹媽媽 的帖子

我都想唔諗,但一就嚟m到就開始諗,唉
仲有恭喜你

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo