想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3012


1#
發表於 11-9-28 19:15 |只看該作者
我已經排完卵,M又未到,但分泌多過平時嘅?係米我太敏感,形住自己bingo左呢?




大宅

積分: 3466


2#
發表於 11-9-28 19:25 |只看該作者

回覆:如果真係bingo, 會唔會多左分泌架?

我自己就同平時差不多




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo