想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3356


1#
發表於 11-9-28 22:12 |只看該作者
今日睇到一則新聞,概括:近幾年國內少女以人工流產作避孕成風氣,有位20歲出頭嘅少女,前前後後意外懷孕8次,嗰8次都打掉了。
點解上天一次又一次比機會嗰啲不懂珍惜的人?
難道佢地配做bb嘅媽咪嗎?而我哋不配及沒有資格嗎?
點解上天有咁嘅安排?
好心痛、好心酸及好嬲呀!:pity
今日睇完心情真的好down,所以借個位呻吓!不吐不快!




伯爵府

積分: 15695


2#
發表於 11-9-28 23:42 |只看該作者
唔好咩啦, 個天會知我地O既心意架
耐心等待, 唔好同人比
好快會輪到你架


大宅

積分: 3356


3#
發表於 11-9-29 11:38 |只看該作者

回覆:Mochamiu 的帖子

多謝你!
我只喺好吾明白上天有咁嘅安排!




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo