烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   2


大宅

積分: 3679


1#
發表於 12-10-30 13:55 |只看該作者
就黎冬天,想燉下野俾老公同自己食,請問有冇邊種電子燉盅可以介紹下?要幾大容量呢?五百蚊樓下可以嗎?
其實效果係咪同明火差不多呢?thanks!




琥珀宮

積分: 174213

親子達人勳章 畀面勳章


2#
發表於 12-10-30 14:27 |只看該作者

回覆:電子燉盅

我用樂信,五百蚊應該唔得,你睇下威馬個d牌子啦




珊瑚宮

積分: 107223


3#
發表於 12-10-30 14:33 |只看該作者
同明火差三成左右.

但方便,省電,燉一次約一元電費,要買3公升,太細雞都放唔入.


早幾日我見荃灣協和廣場特賣場

超抵

Rasonic 樂信 3.5公升燉盅 $488 ,(出面賣緊 $7xx-$8xx)

Rosonic 紫沙湯煲4.8L $5xx



唔知賣完未
玩具萬歲!


珊瑚宮

積分: 107223


4#
發表於 12-10-30 14:35 |只看該作者
燉100次,省幾百元煤氣費

玩具萬歲!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo