想生BB

跳至

首頁

尾頁
   2


複式洋房

積分: 405


1#
發表於 11-8-26 22:22 |只看該作者
今曰day 2 開始打5曰針先各位JM 幫我打氣好嗎?




子爵府

積分: 12788


2#
發表於 11-8-26 22:50 |只看該作者
chuchumamapapa 發表於 11-8-26 22:22
今曰day 2 開始打5曰針先各位JM 幫我打氣好嗎?

hi chuchumamapapa,

咁o岩既,我都係今日o岩o岩開始第2次,一齊努力


複式洋房

積分: 405


3#
發表於 11-8-26 23:06 |只看該作者

回覆:2nd iui 正式開始

本帖最後由 chuchumamapapa 於 11-8-26 23:30 編輯

好開心認識妳呀我地可以互相扶持呀係呢你打幾多劑量呀? 我打187.5 呀




子爵府

積分: 12788


4#
發表於 11-8-26 23:19 |只看該作者
chuchumamapapa 發表於 11-8-26 23:06
好開心認識妳呀我地可以互相扶持呀係呢你打幾多劑量呀? 我打187.5 呀



...

我食藥先呀,先食5日每日2粒,然後再打4支針


複式洋房

積分: 405


5#
發表於 11-8-26 23:36 |只看該作者
可能我個醫生比較aggressive呀, 佢根據番我上次嘅反應仲幫我計埋今次9月3號或5號放精呀


複式洋房

積分: 216


6#
發表於 11-8-27 00:00 |只看該作者
我都係今日day2. 第三次做iui,想問下你上次係mud野反應?


複式洋房

積分: 405


7#
發表於 11-8-27 00:10 |只看該作者
soc9 發表於 11-8-27 00:00
我都係今日day2. 第三次做iui,想問下你上次係mud野反應?

上次打咗5日針後有三粒大得好快足足大咗1個double超過18mm, 後來再加碼打多三日其中一粒有22mm, 醫生話我好受D藥


子爵府

積分: 12788


8#
發表於 11-8-27 00:23 |只看該作者

引用:Quote:soc9+發表於+11-8-27+00:00+我都係今

原帖由 chuchumamapapa 於 11-08-27 發表
上次打咗5日針後有三粒大得好快足足大咗1個double超過18mm, 後來再加碼打多三日其中一粒有22mm, 醫生話我 ...
我上次淨係打針,都係得2粒,dr話今次想多d,所以食藥加打針




複式洋房

積分: 405


9#
發表於 11-8-31 17:44 |只看該作者
本帖最後由 chuchumamapapa 於 11-8-31 18:14 編輯
kit2011312 發表於 11-8-27 00:23
我上次淨係打針,都係得2粒,dr話今次想多d,所以食藥加打針

今日day 7打咗5日針後去覆診, 醫生話未夠大要加劑量打多3日, 星期六再覆診, 預計下星期一或二放丁丁, 跟住我下星期四去Bangkok 旅行啦, 我要去吃喝玩樂一番希望返嚟有好消息同大家分享啦


子爵府

積分: 12788


10#
發表於 11-8-31 18:09 |只看該作者
chuchumamapapa 發表於 11-8-31 17:44
今日打咗5日針後去覆診, 醫生話未夠大要加劑量打多3日, 星期六再覆診, 預計下星期一或二放丁丁, 跟住我下 ...
我要下星期一先見醫生呀如果好似上次咁要星期三或四先可以做

去旅行好呀,玩得開心D


複式洋房

積分: 405


11#
發表於 11-8-31 18:18 |只看該作者
kit2011312 發表於 11-8-31 18:09
我要下星期一先見醫生呀如果好似上次咁要星期三或四先可以做

去旅行好呀,玩得開心D
thank you u 加油呀


複式洋房

積分: 405


12#
發表於 11-8-31 23:52 |只看該作者
今晚打咗225iu 有D暈暈地, 各位jm 你地通常會打幾多架?


複式洋房

積分: 405


13#
發表於 11-9-1 23:38 |只看該作者
本帖最後由 chuchumamapapa 於 11-9-2 01:06 編輯

今晚十點打咗我最怕嘅抑制破卵針, 差D落唔到手呆望盒針超過5分鐘最後鼓起勇氣打咗落去, 真係好煩要先用大針注入藥水溝藥粉, 再換細針打, 打完又暈又敏感個肚紅哂...聽晚仲要再打多枝, 我c6睇見我咁都話試埋今次唔好再做啦why me有冇jm都係打緊針可以share吓?


複式洋房

積分: 405


14#
發表於 11-9-4 01:22 |只看該作者
本帖最後由 chuchumamapapa 於 11-9-4 01:53 編輯

尋日再覆診醫生話最大果粒有18mm但仲未夠大要再打多一針補飛今晚先打破卵針, 下星期二中午放丁丁, 我前晚果針打到流哂血呀, 我依家見到D針好驚呀, 但為咗生B, 點辛苦都要堅持落去啦:


男爵府

積分: 5433


15#
發表於 11-9-4 10:16 |只看該作者
chuchumamapapa 發表於 11-9-4 01:22
尋日再覆診醫生話最大果粒有18mm但仲未夠大要再打多一針補飛今晚先打破卵針, 下星期二中午放丁丁, ...
今晚先打破卵針但星期二先放丁丁? 隔左3日?


別墅

積分: 544


16#
發表於 11-9-4 10:55 |只看該作者
回覆 chuchumamapapa 的帖子

你搵邊位醫生做IUI呀?
我現第一次做IUI, DAY3吃5日藥, 到而家, 打左3次150,
今晚打250破針, 星期二早上做IUI啦!


複式洋房

積分: 405


17#
發表於 11-9-4 11:38 |只看該作者
本帖最後由 chuchumamapapa 於 11-9-4 11:40 編輯
charlie27 發表於 11-9-4 10:55
回覆 chuchumamapapa 的帖子

你搵邊位醫生做IUI呀?

我今晚10:30pm 打破卵針星期二中午12:30pm做啦, 係陳志慧醫生幫我做呀


別墅

積分: 544


18#
發表於 11-9-4 14:01 |只看該作者
祝大家BINGO!!


別墅

積分: 544


19#
發表於 11-9-4 14:03 |只看該作者
回覆 chuchumamapapa 的帖子

我搵仁安周敏姬醫生做.
祝大家BINGO!!



別墅

積分: 784


20#
發表於 11-9-4 21:34 |只看該作者
回覆 soc9 的帖子

聽講第2次做可以多蛋, 係咪 ?


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo