想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


別墅

積分: 657


1#
發表於 11-9-23 21:27 |只看該作者
剛剛驗地bingo,但係流啡...之後去左睇急症,等左三個鐘...只係同我證實我係bingo同睇下我有冇宮外孕..佢話我得4週乜都做唔到..只係俾左醫生紙我星期一返去抽血睇下懷孕子數同照下見唔見到個胎long




大宅

積分: 4810


2#
發表於 11-9-23 21:35 |只看該作者

回覆:點解俾我bingo,但係又要擔心再一次小產呀

唔好咁擔心,俾信心阿b!




大宅

積分: 1965


3#
發表於 11-9-23 21:42 |只看該作者

回覆 回覆:Kittymimi223的帖子

你流左幾多日啡呀? 今日day幾呀? 我都係剛剛check 到bingo,之前兩日都有流啡,跟住睇左醫生,今日無咩郁動多休息,今日無流啡啦!




別墅

積分: 657


4#
發表於 11-9-23 21:47 |只看該作者

回覆:點解俾我bingo,但係又要擔心再一次小產呀

我都想呀,因為小產左一次...今次真係好緊張...我好驚已經流走左啦所以我已家只係係床到邊到都唔咁去呀





禁止訪問

積分: 2771

畀面勳章


5#
發表於 11-9-23 22:00 |只看該作者

回覆:點解俾我bingo,但係又要擔心再一次小產呀

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 657


6#
發表於 11-9-23 22:04 |只看該作者

回覆:點解俾我bingo,但係又要擔心再一次小產呀

多謝carmen,我會休息多d邊到都唔去.希望冇事




大宅

積分: 4617


7#
發表於 11-9-23 22:08 |只看該作者
Kittymimi223 發表於 11-9-23 21:27
剛剛驗地bingo,但係流啡...之後去左睇急症,等左三個鐘...只係同我證實我係bingo同睇下我有冇宮外 ...

唔好咁擔心喇....有時流量不大只係子宮開始擴張準備俾BB住,所以才會流少量啡色分泌,有時妳同d E生講佢哋覺得好小事,但我知對我哋就大件事了但首先妳自己要放鬆d唔好太緊張;因這樣只會對妳和bb不好處呢~~最緊要休息多點喇take care~~最後都小氣小氣.....
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 5486


8#
發表於 11-9-23 22:09 |只看該作者
唔好咁驚住!我一月小產,五月再bingo, 但由四週流血流到九週,鮮血,粉紅,啡,甚至血塊都有,我依家就快二十四週啦,瞓床,搵中醫安胎,我知一定會擔心,但個時中醫叫我一定要放鬆啲,會影響小b架,睇下電視雜誌啦,加油!


別墅

積分: 657


9#
發表於 11-9-23 22:11 |只看該作者

回覆:點解俾我bingo,但係又要擔心再一次小產呀

Wing-我day31已經驗到,但係淺線.之後去toilet都抹到有d啡..尋晚有兩下都係深啡(較多),今朝有兩滴深啡,之後左睇急症




別墅

積分: 657


10#
發表於 11-9-23 22:37 |只看該作者

回覆:點解俾我bingo,但係又要擔心再一次小產呀

多謝各位Jm呀支持..唔知星期一照唔照到long呢?




大宅

積分: 1965


11#
發表於 11-9-23 22:50 |只看該作者

回覆 回覆:Kittymimi223的帖子

你去邊度照?咁快就照得啦?




大宅

積分: 1965


12#
發表於 11-9-23 22:50 |只看該作者

回覆 回覆:Kittymimi223的帖子

你去邊度照?咁快就照得啦?水




別墅

積分: 657


13#
發表於 11-9-23 23:12 |只看該作者

回覆:點解俾我bingo,但係又要擔心再一次小產呀

去QE呀,你呢




大宅

積分: 3762


14#
發表於 11-9-23 23:22 |只看該作者
Carmen8866 發表於 11-9-23 22:00
我睇書講有百份之75流啡的人可以靠bed rest 好番架加油

係? 咁就好囉. 我心底都好驚. 扮鎮定咋...前幾日流啡流到好似m到咁... 真係見到都想喊. 希望冇事啦.


大宅

積分: 1428


15#
發表於 11-9-23 23:25 |只看該作者
你放鬆d呀,休息多d先!


大宅

積分: 1965


16#
發表於 11-9-23 23:26 |只看該作者

回覆 回覆:Kittymimi223的帖子

我就睇左醫生,跟住無去照呀,醫生話四周太早會照唔到!依三日都會係屋企多休息!




別墅

積分: 657


17#
發表於 11-9-23 23:30 |只看該作者

回覆:點解俾我bingo,但係又要擔心再一次小產呀

Yaya-咁你睇左醫生未呀?

Kary-我知休息多d




大宅

積分: 4672


18#
發表於 11-9-23 23:30 |只看該作者
你訓多d床啦...吾好行咁多...有足夠休息可以補得住...


大宅

積分: 4672


19#
發表於 11-9-23 23:31 |只看該作者
你訓多d床啦...吾好行咁多...有足夠休息可以補得住...


大宅

積分: 3762


20#
發表於 11-9-23 23:53 |只看該作者
Kittymimi223 發表於 11-9-23 23:30
Yaya-咁你睇左醫生未呀?

Kary-我知休息多d
睇咗啦. 唔睇點得呢...太驚啦.. E+睇番iphone個張流血厠紙張相都好驚呀.

醫生開咗黃體酮針我隔日打. 又煲咗幾次中蘃. 在床上十日, 現在剛剛停了.


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo