想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1830

認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回


1#
發表於 11-9-26 16:43 |只看該作者
我上個月M係24/8..17/9先DODO..到而家都未有M..
頭先買左支棒棒CHECK..得1條線..我係咪衰左??


男爵府

積分: 6108


2#
發表於 11-9-26 16:50 |只看該作者

回覆:tky926 的帖子

你一般cycle 幾多日?有啲無咁早喎




大宅

積分: 1830

認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回


3#
發表於 11-9-26 16:52 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-26 16:50
你一般cycle 幾多日?有啲無咁早喎

應該30日度..我好心急牙


男爵府

積分: 6108


4#
發表於 11-9-26 19:07 |只看該作者

回覆:tky926 的帖子

唔好咁緊張 m一日未黎一日都有機





大宅

積分: 1079


5#
發表於 11-9-26 19:12 |只看該作者

回覆:我係咪衰左?

有無chk開體溫呀?無drop、未m come都仲有希望,再唔你用紅d chk下有無線




複式洋房

積分: 110


6#
發表於 11-9-26 19:44 |只看該作者
check 體溫, 好準的


大宅

積分: 1830

認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回


7#
發表於 11-9-26 19:56 |只看該作者
mrslai1314 發表於 11-9-26 19:12
有無chk開體溫呀?無drop、未m come都仲有希望,再唔你用紅d chk下有無線

我冇CHECK開體溫..我新手黎..咩都唔識..


男爵府

積分: 6108


8#
發表於 11-9-26 20:49 |只看該作者
回覆 tky926 的帖子

試下聽朝CHECK


大宅

積分: 1830

認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回


9#
發表於 11-9-26 21:51 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-26 20:49
回覆 tky926 的帖子

試下聽朝CHECK

好~


別墅

積分: 638


10#
發表於 11-9-26 22:28 |只看該作者

回覆:tky926 的帖子

一定要買貴捧先夠 sensitive, don't buy mannings. Clearblue digital is good




別墅

積分: 638


11#
發表於 11-9-26 22:28 |只看該作者

回覆:tky926 的帖子

一定要買貴捧先夠 sensitive, don't buy mannings. Clearblue digital is good




大宅

積分: 1830

認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回


12#
發表於 11-9-27 00:30 |只看該作者
lw1123 發表於 11-9-26 22:28
一定要買貴捧先夠 sensitive, don't buy mannings. Clearblue digital is good

好...我試下過多幾日再CHECK過


男爵府

積分: 6108


13#
發表於 11-9-27 00:35 |只看該作者

回覆:tky926 的帖子

祝你成功




大宅

積分: 1977


14#
發表於 11-9-27 01:46 |只看該作者
放心, 一定得。


大宅

積分: 1519


15#
發表於 11-9-27 07:50 |只看該作者
回覆 tky926 的帖子

Hi, My day one is 20/8. Then when day 30 still no M. So i check it but is negative...then keep check everyday still negative. I thought also not success. Didn't check for last few days. Until this morning I check again......is Positive!!! So, if your M not come, that's mean you still have chance!!! Good luck!!

點評

Peanutqbi  congratulation   發表於 11-9-28 11:39


大宅

積分: 1830

認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回


16#
發表於 11-9-27 10:21 |只看該作者
今日量左體溫..36.6度..請問如何??


大宅

積分: 1357


17#
發表於 11-9-27 10:48 |只看該作者
tky926 發表於 11-9-27 10:21
今日量左體溫..36.6度..請問如何??

你之前又無度, 好難做比較喎......
不過呢個度數都唔算低law~


大宅

積分: 4810


18#
發表於 11-9-27 13:03 |只看該作者

回覆:我係咪衰左?

你dodo左一次,而且過左排卵期,機會微少少,但都希望你中!放鬆d!!




大宅

積分: 1830

認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回


19#
發表於 11-9-28 11:29 |只看該作者
本帖最後由 tky926 於 11-9-28 11:30 編輯

今日M小姐黎左搵我啦..
唯有等下次..


男爵府

積分: 6108


20#
發表於 11-9-28 11:33 |只看該作者
回覆 tky926 的帖子

唔好灰心...
下個月再努力呀!!!!!
希望我地快d bingo
我好想做媽媽........

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo