想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2619


1#
發表於 11-9-27 20:00 |只看該作者
Jm們,我有問題想問,我岩岩用左紅d check 左2次,大家覺得檢測線係咪同對照線差唔多色,因為我見說明書話兩條線差唔多色代表24-48小時內排卵,如果係咁我應該今晚同老公dodo定聽晚先dodo ?因為第一次用所以請姊妹解答感激萬分
myphoto.jpg




大宅

積分: 1965


2#
發表於 11-9-27 20:10 |只看該作者

回覆 回覆:lingyee0310的帖子

開工啦!加油




大宅

積分: 1843


3#
發表於 11-9-27 20:13 |只看該作者

回覆:急~~關於紅d問題,麻煩大家解答(附圖)

我覺得差不多色!係深粗啦!今晚do!明天再check!得就連do三日,唔得就隔曰,我聽jm話do3日就bingo




男爵府

積分: 6108


4#
發表於 11-9-27 20:25 |只看該作者

回覆:急~~關於紅d問題,麻煩大家解答(附圖)

加油!





大宅

積分: 2619


5#
發表於 11-9-27 20:33 |只看該作者

回覆:急~~關於紅d問題,麻煩大家解答(附圖)

好啦我會加油架喇各位jm都要加油有好消息再報告比大家知




男爵府

積分: 6137


6#
發表於 11-9-28 00:20 |只看該作者
開工


大宅

積分: 1977


7#
發表於 11-9-28 00:28 |只看該作者
祝成功。


大宅

積分: 2619


8#
發表於 11-9-28 09:39 |只看該作者

回覆:急~~關於紅d問題,麻煩大家解答(附圖)

琴晚仲深粗,同老公dodo左,到今朝再check已經得返個拱,咁今晚仲洗唔洗dodo呀




大宅

積分: 2619


9#
發表於 11-9-28 09:40 |只看該作者

回覆:急~~關於紅d問題,麻煩大家解答(附圖)

補張相先
myphoto.jpg




男爵府

積分: 8245


10#
發表於 11-9-28 09:47 |只看該作者
今日變返淺線,有機會排咗,
但卵子係有24小時生命既,
所以你今晚可以補多次喎.


大宅

積分: 2619


11#
發表於 11-9-28 10:52 |只看該作者
thanks^^今晚捉老公dodo多次先

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo